Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti Šetření spokojenosti rodinných příslušníků klientů.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti Šetření spokojenosti rodinných příslušníků klientů."— Transkript prezentace:

1 Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti Šetření spokojenosti rodinných příslušníků klientů Domov pro seniory Zastávka 2014

2 Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti Celkové výsledky šetření CELKOVÁ ÚČAST počet% účastníci2640,63 ostatní3859,37 celkem64100,00 INDEX SPOKOJENOSTI A RESPONDENTI respondentiindex I. Prostředí Domova a jeho hodnocení24-261,22 II. Práva klientů a jejich ochrana261,20 III. Podpora od personálu25-261,27 IV. Služby v Domově24-261,31 V. Kultura a volný čas24-261,29 VI. Kvalita péče24-261,34 CELKOVÝ INDEX SPOKOJENOSTI 1,26 12 3 4 1 234

3 Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti I. Prostředí Domova otázka Text otázky Celkem Odpovědi respondentů Index určitě ano spíše ano spíše ne určitě ne 1Cítíte se být v našem Domově vítáni?26242001,08 2Je u nás čisto, voní to u nás příjemně?26188001,31 3Cítí se Váš blízký u nás dobře?24159001,38 4 Jste spokojen/a s tím jak je vybaven a vyzdoben pokoj Vašeho blízkého i s přihlédnutím k jeho potřebám a přáním? 26223101,19 5 Jste spokojen/a se zajištěním bezbariérového pohybu v Domově? 24231001,04 6 Máte možnost při Vašich návštěvách popovídat si se svým blízkým v soukromí a nerušeně? 26224001,15 7 Pomáhá Vám orientační systém Domova vždy rychle najít místo, kam se chcete dostat? 26206001,23 8 Máte za to, že náš Domov má na veřejnosti dobrou pověst? 26179001,35

4 Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti II. Práva klientů a jejich ochrana 9 Myslíte si, že práva Vašeho blízkého jsou u nás uznávána a že personál jedná podle toho? 26206001,23 10 Myslíte si, že dostatečně respektujeme a chráníme soukromý majetek Vašeho blízkého? 26215001,19 11 Věříte nám, že dokážeme v případě potřeby pomoci řešit problémy v péči o Vašeho blízkého? 26197001,27 12 Jste přesvědčen/a o tom, že zaměstnanci našeho Domova dodržují povinnost mlčenlivosti o soukromých záležitostech Vašeho blízkého, se kterými přijdou do styku? 26188001,31 13Má Váš blízký možnost kdykoliv přijmout návštěvu?26 0001,00

5 Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti III. Podpora od personálu 14 Znáte klíčového pracovníka, který společně s Vaším blízkým plánuje průběh sociální služby, kterou mu poskytujeme? 26222201,23 15 Jste spokojeni s možnostmi předávat si navzájem informace s klíčovým pracovníkem Vašeho blízkého i v případech kdy ho nezastihnete v domově při své návštěvě? 26176211,50 16 Setkáváte se osobně s klíčovým pracovníkem Vašeho blízkého alespoň dvakrát do roka při jednání o kvalitě poskytované péče? 25194201,32 17 Myslíte si, že Váš blízký má v našem Domově přiměřený přístup ke zdravotní péči? 26224001,15 18 Myslíte si, že dostatečně podporujeme Vašeho blízkého v zachování jeho soběstačnosti? 26187101,35 19 Vnímáte naše zaměstnance jako kompetentní v oblasti péče o naše klienty? 26224001,15 20 Jste našimi zaměstnanci pravidelně informován/a o změnách týkajících se ošetřovatelské péče Vašeho blízkého? 26195201,35 21 Jsou zaměstnanci našeho Domova k Vám i Vašemu blízkému vlídní a vstřícní? 26233001,12

6 Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti IV. Služby v Domově 22 Jste spokojen/a se sortimentem služeb, které může Váš blízký v našem Domově využívat (prodej na recepci, kadeřnictví, pedikúra atd.) 26206001,23 23 Jste spokojen/a s možnostmi využití služeb praktické lékařky a lékařů - specialistů pro Vašeho blízkého? 261511001,42 24 Jste spokojen/a se způsobem vedení depozitního účtu Vašeho blízkého a s možnostmi jak může nakládat se svými financemi? 24167101,38 25 Jste spokojen/a s úklidem a čistotou v pokoji Vašeho blízkého i ve společných prostorách? 26233001,12 26 Jste spokojen/a s kvalitou péče o osobní prádlo Vašeho blízkého v naší prádelně? 26169101,42

7 Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti V. Kultura a volný čas 27 Jste spokojen/a Vy i Váš blízký s nabídkou společenských akcí pořádaných Domovem? 26179001,35 28 Jste spokojen/a Vy i Váš blízký s možnostmi věnovat se jeho zálibám a s vybavením Domova k těmto aktivitám? 251213001,25 29 Jste spokojen/a s možnostmi pořádat soukromé akce (např. oslavy narozenin) v prostorách Domova? 24186001,25 30Navštěvujete svého blízkého alespoň jednou měsíčně?26251001,04

8 Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti VI. Kvalita péče 31 Myslíte si, že péče, kterou poskytujeme Vašemu blízkému je dostatečná k tomu, abychom naplnili jeho potřeby? 26224001,15 32 Vyhovuje Vám i Vašemu blízkému náplň a organizace aktivizačních činností, které s ním individuálně plánujeme? 25168101,40 33 Jste spokojen/a s možnostmi rehabilitační péče, kterou Vašemu blízkému poskytujeme? 24129301,63 34 Myslíte si, že požadavky a představy Vašeho blízkého a Vaše o péči o Vašeho blízkého jsou personálem Domova seriózně řešeny? 25205001,20

9 Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti Otevřené otázky: Čeho si na Domově nejvíce ceníte Ochota a péče o našeho blízkého - 3x.Příjemné chování a vstřícnost zaměstnanců -2x. Čistota - 4x, úcta, pochopení, kolektiv. Zájem něco stále vylepšovat. Příjemné prostředí, čistota, vstřícnost personálu - 2x. Pěkné zařízení, pěkný přístup k pacientům. Dík patří všem. Útulné, příjemné až domácí prostředí domova. Poděkování pracovníkům III. Oddělení za dobrou péči o tatínka.

10 Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti Otevřené otázky: Co Vám nejvíce vadí Nedostatečná hygiena rukou - neostříhané nehty. Malá aktivizace a rehabilitace. Nesetkávání a informování s klíčovým pracovníkem. Možnost pobytu venku na vzduchu - klient odkázaný na vozík. Dostupnost těm, kteří nemají svůj vlastní dopravní prostředek.

11 Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti Otevřené otázky: Co byste rádi změnili Neprodávat alkohol, cigarety - není to potřeba k pěknému životu. Zajištění zastávky na znamení, autobus č. 420. Lepší předávání informací od klíčového pracovníka (deníček je prázdný). Frekvence návštěv - komplikace pro ty, kteří nemají dopravní prostředek a mají pohybové problémy. Uvažovat o elektro taxi za solidní cenu - kopec do zařízení. Posílit personál na budovu B. Přidat lavičky do parku. Při vší úctě - vývěska na parte není šťastně umístěna - najít vhodnější místo. Dostatek času personálu na vyjížďky s klientem na čerstvý vzduch.


Stáhnout ppt "Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti Šetření spokojenosti rodinných příslušníků klientů."

Podobné prezentace


Reklamy Google