Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Poznáváme svět kolem nás Lenka Krejčová lenka.krejcova@ff.cuni.cz
2
Jak poznáváme svět kolem sebe? vnímání pozornost inteligence myšlení řeč paměť učení představivost kreativita
4
Kritické či senzitivní periody ve vývoji jedince?
5
Pokuste se následující číslice rozdělit na jednociferné, dvouciferné, trojciferné, sudé a liché a znázorněte členění formou tabulky: 22, 1, 144, 5, 8, 63, 328, 6, 567, 81, 32, 976, 14, 7, 54, 77, 354, 75, 215, 327, 9, 11, 784, 4, 95 Úkol
6
SudáLichá Jednociferná8, 6, 41, 5, 7, 9 Dvojciferná22, 32, 14, 54 63, 81, 77, 75, 11, 95 Trojciferná 144, 328, 976, 354, 784 567, 215, 327
7
Chvilka pro přemýšlení 123 456 789
8
Vyřešte následující úkol a pokuste se popsat, jak jste k řešení dospěli Umístěte každé dítě do správného rámečku. a. V 1. a 2. rámečku jsou JIRKA a SIMONA. b. Ve 3. a 4. rámečku jsou DAVID a RADKA. c. Ve 2. a 3. rámečku jsou RADKA a SIMONA. Napište první písmeno každého jména do správného rámečku.
9
Umístěte sedm vyučovacích předmětů správně do rozvrhu. Předměty jsou: ČEŠTINA, ANGLIČTINA, NĚMČINA, ZEMĚPIS, DĚJEPIS, MATEMATIKA a FYZIKA. a. 2., 3., 4., 5. a 7. vyučovací hodinu jsou ANGLIČTINA, FRANCOUZŠTINA, ZEMĚPIS, MATEMATIKA a FYZIKA. b. ANGLIČTINA, NĚMČINA a FYZIKA jsou 2., 4. a 7. vyučovací hodinu. c. NĚMČINA je těsně před ZEMĚPISEM a těsně po ČEŠTINĚ. d. ANGLIČTINA není po DĚJEPISU. Řešení:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.