Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilIrena Křížová
1
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách České republiky
2
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 2 Princip integrálního taktového grafikonu
3
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 3 Princip integrálního taktového grafikonu
4
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 4 Princip integrálního taktového grafikonu
5
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 5 Princip integrálního taktového grafikonu
6
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 6 Princip integrálního taktového grafikonu
7
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 7 Co Vám nabízíme? Živý projekt – pravidelné schůzky všech členů 3 základní větve projektu: FBS OpenTrack VISUM
8
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 8 Fahrplanbearbeitungssystem FBS Software pro konstrukci a zpracování jízdního řádu Základní prvek při plánování veřejné osobní dopravy Modulové uspořádání řešící mj. popis infrastruktury a vozidel výpočet jízdních dob a sestavu GVD automatizovanou tvorbu pomůcek GVD
9
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 9
10
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 10 OpenTrack lze využít například takto: Analýza stability jízdního řádu a nových provozních konceptů Analýza různých zabezpečovacích zařízení (oddílové a lineární systémy, ETCS, pohyblivý blok) Stanovení požadavků na železniční infrastrukturu Analýza kapacity tratí a stanic Studie vozidel (stanovení technických parametrů)
11
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 11
12
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 12 VISUM Software na modelování dopravní poptávky a nabídky Použití: Prognóza vývoje dopravy v území Ověřování efektivnosti jednotlivých návrhů provozních konceptů ve veřejné dopravě Posuzování variant řešení dané dopravní situace
13
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 13 Zahraniční kontakty TU Dresden Institut für Regional- und Fernverkehrsplanung Bayerische Eisenbahngesellschaft PTV Planung Transport Verkehr AG ETH Zürich
14
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 14 VaV, kontakt s praxí FBS Projekt vědy a výzkumu CG723-138-190: Konfigurace taktových uzlů v železniční síti ČR OpenTrack Simulace stability současného grafikonu na trati 120
15
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 15 Koho hledáme? Studenty/studentky: se zájmem o veřejnou osobní dopravu se zájmem o tvorbu jízdních řádů hloubavé, zvídavé a vnímavé kteří se nebojí zajímavé práce a vlastních myšlenek kteří umí komunikovat německy, anglicky a s počítačem (nebo se to alespoň rádi naučí)
16
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 16 K617X1MG Zdroj: takt.fd.cvut.cz X1MG CZ Takt 4ever ;-) takt.fd.cvut.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.