Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLucie Staňková
1
+420 272 763 111 info@h1.cz www.h1.cz Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu Roman Appeltauer, H1.cz
2
Důležité hodnoty Zdroj návštěvnosti (Source, Referrer) Kampaň Dotaz / klíčové slovo (Keyword) Vstupní stránka (Entry page, Landig page) Odchody ze vstupní stránky (Entrance Bounce Rates) Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu
3
Počítejte návštěvníky objednávky Konverze (Goal) Konverzní poměr On-line vs. off-line konverze Naměřené vs. skutečné konverze Okamžité (přímé) vs. pozdější konverze Náklady na konverzi Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu
4
KPI (Key Performance Indicators) Klíčové hodnoty webu Odrážejí kvalitu webu Jejich změna se projeví na výsledcích webu Upozorňují na náhlé problémy a příležitosti Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu
5
Další pokročilé metody analýzy webu Trychtýř (Kvalita nákupního procesu) A/B testování Click-stream analýza Kontakt Košík Potvrzení
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.