Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAgáta Kolářová
1
ÚVODNÍ WORKSHOP 16.10.2014 - Brno
2
Cílem projektu je podpora profesního rozvoje pedagogických pracovníků základních škol s využíváním ICT ve výuce, prostřednictvím školení a dalších vzdělávacích aktivit za pomoci moderních dotykových zařízení v období 2014-2015. Projekt se skládá celkově ze sedmi klíčových aktivit. Hlavní aktivity projektu jsou určeny především praktickým informacím a činnostem, se kterými budou pedagogové prostřednictvím školení a workshopů seznámeni.
3
OBLAST A: Mentoring a podpora pedagogických pracovníků při pedagogických a technických problémech s využitím ICT ve výuce. A1: Vzdělávání ředitelů. A2: Mentoring a podpora pedagogických pracovníků školy. A3: Metodik ICT ve škole.
4
OBLAST B: Vzdělávání pedagogických pracovníků a rozvoj jejich souvisejících kompetencí k integraci ICT do výuky. 4: Vzdělávání pedagogických pracovníků k integraci ICT do výuky – co máme: ◦ 4.1: Rozšíření praktických zkušeností s interaktivní tabulí a jejím SW. ◦ 4.2: Rozšíření praktických zkušeností s MS Office (WORD, EXCEL, PowerPoint). 5: Vzdělávání pedagogických pracovníků k integraci ICT do výuky – co chceme: ◦ Práce s tabletem a řešení běžných úloh. 6: Oborové didaktiky. 7: Evaluace.
5
Webový portál včetně sekce Vzdělávání: ◦ www.vzdelavanistablety.cz Hlavní kontaktní email na mentorský tým – lze řešit veškeré záležitosti týkající se projektu: ◦ mentoredukacentrum@seznam.cz Hlavní zástupce – Věcný manažer: ◦ Ing. Jan Liška ◦ EDUKA CENTRUM s.r.o. ◦ Bezručova 1166/14 ◦ 785 01, Šternberk
6
Mentoring a podpora pedagogických pracovníků: Podaktivity: ◦ Úvodní WORKSHOP. ◦ Osobní konzultace na školách. ◦ E-Learning – podpora pedagogických pracovníků, online konzultace. ◦ Závěrečný WORKSHOP.
7
Cíl aktivity: ◦ Praktická, metodická a technická pomoc s integrací ICT po celou dobu projektu. ◦ Kontinuální podpora a řešení problémů. Forma aktivity: ◦ Osobní konzultace. ◦ On-line konzultace. Sdílení metod, postupů a dalších informací svázaných s cílem aktivity.
8
Každá škola má možnost vyžádat si osobní konzultaci. Lektor bude přímo na místě školy řešit záležitosti týkající se zejména: ◦ Školní SW (Výukové programy aj.) a zařízení. ◦ Oborové didaktiky.
9
Možnosti: ◦ Synchronní – chat s přihlášenými uživateli, pravidelně - min. 2 hod./týdně bude k dispozici lektor (emailové upozornění). ◦ Období: Listopad/Prosinec 2014 ◦ Asynchronní – komunikace v rámci sítě Vzdělávání na webovém portálu. ◦ Období: Prosinec 2014 až Červenec 2015
10
www.vzdelavanistablety.cz Každý účastník projektu si musí zřídit účet (registrovat se) a účastnit se povinných akcí, které budou vztaženy k jednotlivým klíčovým aktivitám. Registrací bude uložen jeho email, na který budou chodit informace o termínech on-line školení! Registrovaný uživatel získá přístup k síti Vzdělávání, možnost stahovat výukové materiály, klást dotazy, účastnit se diskuze. Registrace: www.vzdelavanistablety.cz/registrace/
12
V rámci registrace účastníka projektu na webovém portálu je nutný zadat jeden Přístup do skupiny. Skupiny: PřístupSkupina Pouze na WorkshopuŘeditel Pouze na WorkshopuMetodik ICT Pouze na WorkshopuPedagog 1.stupeň ZŠ Pouze na WorkshopuPedagog 2.stupeň ZŠ – Přírodovědné předměty Pouze na WorkshopuPedagog 2.stupeň ZŠ – Humanitní předměty a jazyky Pouze na WorkshopuPedagog 2.stupeň ZŠ – Výchovné předměty
13
Při registraci na projektový portál účastník zadává pouze jeden přístup. Nastavení do dalších skupin provede na základě žádosti účastníka Administrátor: ◦ Např. pro pedagogy vyučující jak přírodovědné, tak humanitní předměty a jazyky. Účastníci projektu se musí registrovat nejpozději do 31.10.2014!
14
Po dokončení Registrace bude automaticky odeslán účastníkovi email obsahující jeho zvolené heslo. Přihlášení do portálu lze provést na: www.vzdelavanistablety.cz/login/
15
Nástěnka je úvodní stránka přihlášeného účastníka, obsahuje základní informace a možnost vstoupit do různých sekcí portálu:
16
V sekci Můj profil lze měnit např. heslo. Důležitou součástí je rovněž pole Požadavky a hlášení, kterým lze kontaktovat administrátora, aby např. zařadil daného účastníka do další skupiny. Registrovaný email měnit nelze!
17
Sekce Vzdělávání je určena asynchronní formě komunikace a vzdělávání. Je členěna dle klíčových aktivit. V každé aktivitě budou mentoři a lektoři zveřejňovat výukové materiály či úlohy. Účastníci projektu se mohou k jednotlivým materiálům dotazovat a přikládat vlastní soubory.
18
Sekce Webináře je určena synchronní komunikaci (online chatu) mezi mentory/lektory a účastníky projektu. Webináře budou k dispozici vždy jednorázově nebo průběžně, určené pro konkrétní skupiny účastníků. ◦ Cílem je pokládání otázek a řešení problémů v reálném čase. Povinné / Nepovinné Pozvané skupiny účastníků budou o termínu konání Webináře předem informovány emailem. ◦ Na webináře se bude nutno předem přihlásit – systém bude generovat „prezenční listinu“.
19
Sekce bude obsahovat soubory větší než 5MB, které nelze nahrát na portál klasickou cestou v sekci Vzdělávání. Mohou zde být zveřejňovány rovněž doprovodné výukové materiály, manuály, instalační soubory atd.
20
Sekce Krátké zprávy je určena pro rychlé informace ve směru Mentor/Lektor => Účastníci. Krátké zprávy mohou obsahovat informace týkající se: ◦ Termínů prezenčních školení. ◦ Termínů online školení. ◦ Upozornění na změny v projektu. ◦ Upozornění na technické výluky atd.
21
Helpdesk je určen dotazům účastníků projektu zejména z těchto oblastí: ◦ Obecné dotazy týkající se klíčových aktivit projektu. ◦ Technické potíže s dodaným zařízením (tablety). ◦ Technické potíže při práci s projektovým portálem. Na dotazy budou odpovídat členové řešitelského týmu projektu. Odpověď bude tazateli rovněž zaslána na jeho email.
23
Tato prezentace bude zveřejněna na WWW portálu projektu ve volně dostupné sekci Klíčové aktivity – Aktivita A2. (nebude obsahovat přístupy do skupiny) Příloha je k dispozici v sekci Soubory.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.