Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAdrian Pokorný
1
Ivana Brabcová
2
ZŠ Ľudovíta Štúra, Modra (SK) Stanislava Bojkovská Šk.rok 2005/2006 Projekt probíhal v německém, českém, slovenském jazyce. Naším úkolem bylo zpracovávat regionální pověsti, tedy pověsti, které se váží k naše městu a nejbližšímu okolí, a z těchto pověstí vytvářet komiksy.
3
1.Úkol Vyhledat, popř. napsat pověsti z regionu. 2.Úkol Vytvořit projekt o svém městě a jeho okolí (Unsere Stadt). Svým kamarádům z partnerské školy představit Hustopeče. Unsere Stadt (CZ) Unsere Stadt (CZ) 3.Úkol Zpracovat obrázkové seriály. Vytvořit popisky v německém jazyce a umístit je na webové stránky školy. Kreuzberg, Der Springbrunnen, Drei Steine auf Palava … Kreuzberg, Der Springbrunnen, Drei Steine auf Palava …
4
4.Úkol Vytvořili jsme blog was-sagen-die-sagen.blog.cz, kde jsme ukazovali naši práci a psali si o tom, co jsme všechno dokázali a prožili.was-sagen-die-sagen.blog.cz Vytvořili jsme také pomocí webcamery video jedné ze slovenských pověstí Geheimnis der Burgruine, pověst jsme se naučili a převyprávěli.Geheimnis der Burgruine 5.Úkol Setkání v Hustopečích a 4 dny v Modre. (během této návštěvy jsme navštívili všechna místa, o kterých jsme psali v pověstech) 6.Úkol Prezentace projektu, hodnocení. Zažádali jsme o Certifikát kvality pro náš projekt. Přihlásili jsme se do soutěže o Národní ceny eTwinning.
5
Základní škola Hustopeče, Nádražní 4, Česká republika Scuola Media Statale "Giannino Antona Traversi", Itálie Základná škola Ľudovíta Štúra, Modra, Slovensko Žaros vidurinė mokykla, Litva Gimnazjum nr 9, Polsko
6
Během školní roku 2006/2007 jsme společně napsali 5 příběhů na pokračování. Příběhy se vždy odehrávaly v jedné ze zúčastněných zemí. Každá země napsala 5-10 vět, potom následovala další, reagovala na to, co již bylo napsáno. Začínala země, ve které se příběh odehrává a taky jej zakončovala. Téma příběhu bylo libovolné. V každém příběhu se měla objevit fakta o zúčastněných zemích (reálie). Po vytvoření společných „storys“ každý tým zpracoval příběh odehrávající se v její zemi tak, jak bude chtít (video-, audio-, fotopříběh, obrázkový příběh, …).příběh Během vytváření příběhů proběhly různé doprovodné aktivity.
7
vzájemné se představení na našem blogu www.5lander-5storys.blogspot.com vytvoření miniprojektů o sobě a o naší zemi vytvoření fotogalerie a představení naší školy, vyplnění dotazníku hledání loga zpívání Tiché noci, vánoční přání internetový karneval komunikace – chat a mailování na Twinspace kreslení obrázků a fotografování k příběhům Německo-anglicko-česko-slovensko-litevsko-polsko-italský slovník vytváření aprílových videí slavnostní ukončení projektu
8
http://www.learn-interactive.blogspot.com
9
Prostřednictvím vzájemné výměny interaktivních dokumentů se žáci 5. tříd seznamovali s partnery a jejich zemí. Stěžejním bodem spolupráce byla interaktivní tabule. Součástí projektu byly i další aktivity. Projekt trval jeden školní rok. Jazykem komunikace je angličtina.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.