Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
PERSONALIZACE NA INTERNETU
POJEM PERSONALIZACE Pohled ze strany klienta (uživatele) Pohled ze strany serveru
2
ZÁKLADNÍ MODELY PERSONALIZACE
Model rozpoznávání uživatele (name recognition) Model jednoduché odpovědi (check box) Model pravidel (rule based) Model chování a preferencí (behavior preference based model)
3
DOKONALE PERSONALIZOVANÝ SVĚT
4
TECHNOLOGICKÉ PŘÍSTUPY K PERSONALIZACI
Vyhodnocování určitých logických údajů (Rules based customization) Umělá inteligence (Neural network-based artificial intelligence). Statistická korelace (collaborative filtering-based recommendation) OKAMŽITÁ PERSONALIZACE
5
ÚROVEŇ PERSONALIZACE NA SERVERU AMAZON.COM
Systém vlastních doporučení serveru pro nákup („Recommendations“) Podsekce Your Collection „Recommendations Explorer“
6
Dále… Seznam našich dárků a přání (Wish List)
Nabídka oblíbených skupin produktů (Your Favorites) Novinky na trhu (New for you) Týdenní výprodeje (Friday Sales)
7
Informační fórum (Friends & Favorites)
Budík (Reminder) „Listmania lists“ „Your About You Area“ Posílání pozvánek našim přátelům „Refer-A-Friend“
8
A nejen to … Řízení vlastního účtu (Using Your Account)
Prodej vlastních produktů prostřednictvím serveru (Amazon.com Advantage) Účast v systému odměn za provedený nákup (Amazon.com Associates Program) Nákup na AMAZON.COM kdykoliv a kdekoliv (Amazon Anywhere)
9
A nakonec … Platby na Internetu prostřednictvím AMAZON.COM (Amazon Honor Systém) Kreditní karta serveru AMAZON.COM (Amazon.com NextCard Visa)
10
Související aspekty personalizace na Internetu
Je personalizace na Internetu skutečně personální ? Segmentace na serveru AMAZON.COM Personalizace a ochrana osobních dat Budoucnost personalizace Personalizace v českých zemích …
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.