Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PROPAGACE REKLAMA Brigita STLOUKALOVÁ. Reklama = placená forma neosobní prezentace výrobků, služeb, myšlenek prostřednictvím médií  reklama se sportovními.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PROPAGACE REKLAMA Brigita STLOUKALOVÁ. Reklama = placená forma neosobní prezentace výrobků, služeb, myšlenek prostřednictvím médií  reklama se sportovními."— Transkript prezentace:

1 PROPAGACE REKLAMA Brigita STLOUKALOVÁ

2 Reklama = placená forma neosobní prezentace výrobků, služeb, myšlenek prostřednictvím médií  reklama se sportovními motivy  reklama se známou sportovní osobností  reklama s využitím médií z oblasti sportu Vybraná média: televize, rozhlas, denní tisk, časopisy, plakáty, film, INTERNET

3

4

5 GR 6 REKLAMA GR 6.1 Reklama ve formě označení výrobce plaveckého oblečení tj. plavek, čepičky brýlí a sportovního oblečení oficiálního oblečení, sportovního obutí, ručníku a sportovních kabel se řídí pravidly BL 7. Dvoudílné plavky jsou považovány vzhledem k reklamě za jeden úbor. Jako reklama se nepovažuje jméno závodníka, vlajka a znak státu za který závodník plave. GR 6.2 Jakákoliv reklama na těle závodníka není dovolena. GR 6.3 Reklama na tabák a alkohol je zakázána. GR 6.4 Pro soutěže pořádané LEN stanoví LEN vlastní pravidla pro reklamu, ale v souladu s pravidlem GR 6.1. GR 6.5 Pro soutěže, pořádané v české republice může ČSPS stanovit vlastní omezení reklam, které vydá formou závazného předpisu a vhodnou formou zveřejní.

6  na dresech a sportovních oděvech  na startovacích číslech  na mantinelu nebo jeho náhradě  na sportovním nářadí a náčiní  na výsledkových tabulích Druhy reklamy

7  informační  přesvědčovací  upomínací Funkce reklamy

8  atraktivita a populárnost sportu  doba působení reklamy  frekvence sportu v médiích  význam média  způsob prezentace  věhlas použité značky Aspekty reklamy – její účinnost

9  posílení známosti  posílení preference firmy na sportovní zboží  změna image firmy, produktu  potlačení konkurenční reklamy  osobnost sportovce  účast televize  využít nucené reklamy  zvýšení frekvence reklamy Co může sportovní manažer nabídnout?

10  Pirelli  HC Eaton Pardubice KONTRAPRODUKTIVITA?

11 a)definujte vizi svojí „fiktivní“ organizace b)vymezte její poslání c)udělejte SWOT analýzu své organizace d)sepište stanovy e)vymyslete LOGO SEMINÁRNÍ PRÁCE „moje organizace“


Stáhnout ppt "PROPAGACE REKLAMA Brigita STLOUKALOVÁ. Reklama = placená forma neosobní prezentace výrobků, služeb, myšlenek prostřednictvím médií  reklama se sportovními."

Podobné prezentace


Reklamy Google