Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Marketingová Strategie 2011
2
2 16.4.2015 Strategie
3
3 16.4.2015 Vize, Mise, Cíle
4
4 16.4.2015 Segmentace, zacílení
5
5 16.4.2015 Cílové trhy
6
6 16.4.2015 Pozice
7
7 16.4.2015 Komunikační poselství
8
8 16.4.2015 Vytvoření nové značky
9
9 16.4.2015 Produkty
10
1010 16.4.2015 Produkty 2011 České republika Stunningly different Kulturně- historické dědictví ZážitkyAktivní dovolenáLázeňstvíGolfMICE
11
1 16.4.2015 Kulturně-historické dědictví
12
1212 16.4.2015 Marketingový plán 2011 Produkt Komunikační téma Cílový trh/skupina Marketingové nástroje Kulturně-historické dědictví Praha klasická: All You Need is Prague Evropa, zámoří On-line reklama: Google, Expedia, Trip Advisor apod. Praha moderníEvropa, zámoří Tiskoviny, veletrhy, podpora eventů Památky, zejména UNESCO Evropa, zámoří Tiskoviny, veletrhy, fam a press tripy Po českých regionech Toulavá kamera DomácíTV pořad Sakrální, technické památky EvropaPress a fam tripy, veletrhy
13
1313 16.4.2015 Zážitky
14
1414 16.4.2015 Marketingový plán 2011 ProduktKomunikační témaCílový trh/skupina Marketingové nástroje Zážitky Moderní zážitky ve městech Evropa: univerzitní studenti Kampaň a akce v univerzitních městech Móda: Prague Fashion Weekend Evropa, zámoříPodpora eventů Svatby v ČeskuEvropaVeletrhy, press/fam tripy Gastronomie: Czech Specials Evropa, sousední státyTiskoviny, promo akce, spoty, podpora v restauracích
15
1515 16.4.2015 Aktivní dovolená
16
1616 16.4.2015 Marketingový plán 2011 ProduktKomunikační témaCílový trh/skupina Marketingové nástroje Aktivní dovolená Letní dovolenáEvropa, blízké trhy Internet, tiskoviny Kudy z nudy Domácí Internet, tiskoviny Kudy z nudy Zimní dovolenáEvropa: blízké trhyKatalog areálů DomácíKatalog areálů Sportovní událostiDomácíPodpora eventů
17
1717 16.4.2015 Lázeňství
18
1818 16.4.2015 Marketingový plán 2011 Produkt Komunikační téma Cílový trh/skupina Marketingové nástroje Lázeňství Tradiční lázeňství Blízký Východ, Rusko, Německo Roadshow, prezentace, veletrhy, direct marketing Domácí Promo akce v obchodních centrech Karlovarský týden Lázeňský wellnessDomácí návštěvníci, samoplátci Integrovaná kampaň
19
1919 16.4.2015 Golf
20
2020 16.4.2015 Marketingový plán 2011 ProduktKomunikační témaCílový trh/skupina Marketingové nástroje Golf Golfové areály v ČR Evropa, hl. Německo, Skandinávie Inzertní kampaň, veletrhy Programy 2 v 1Evropa Tiskoviny, veletrhy, internet, promo akce Golfové turnaje: Czech Open apod. Evropa, domácíPodpora turnajů
21
2121 16.4.2015 MICE
22
Rostislav Vondruška Generální ředitel Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism Vinohradská 46, 120 41 Praha 2 e-mail: vondruska@czechtourism.cz www.czechtourism.com www.kudyznudy.cz www.czechtourism.cz Děkuji za pozornost!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.