Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilNaděžda Havlová
1
18.3.2009 Struktura inzertního oznámení Possoltová Jitka Chalupníková Gabriela
2
Inzerát Inzerát je krátké placené oznámení ve sdělovacím prostředku Inzerát je krátké placené oznámení ve sdělovacím prostředku Může být nabídkou nebo poptávkou. Může být nabídkou nebo poptávkou. Dodnes jsou inzeráty jedním z nejvýznamnějších, nejužívanějších a nejúčinnějších způsobů ovlivňování zákazníka. Dodnes jsou inzeráty jedním z nejvýznamnějších, nejužívanějších a nejúčinnějších způsobů ovlivňování zákazníka.
3
Výhody inzerce o Kontakt se zákazníkem o Relativně velké množství informací o Výběr média o Trvanlivost v čase o Relativní cenová dostupnost
4
Čtyři základní části inzerátu 1. Titulek (Headline) 2. Hlavní text (Body copy) 3. Závěr inzerátu (Claim) 4. Kontaktní údaje
5
Pravidla při psaní inzerátu inzerát v souladu s pravidly českého pravopisu Používaní smajlíků není povoleno Nepiště vykřičníky do titulku inzerátu V textu nesmějí být používány superlativy nebo jiná tvrzení o jedinečnosti. V případě použití musí být doložena. Nesmějí se nadměrně opakovat slova Kolem pomlčky se dělají mezery po obou dvou stranách
6
Rady při psaní inzerátů špatně umístěný inzerát jsou vyhozené peníze měl být jednoduchý, nepřeplácaný důležité je uvést co daná firma dělá, čím se zabývá měl by definovat jaká jsou kritéria pro výběr pro odpovědi zasílány na e-mail, je dobré si vytvořit zvláštní adresu (podobně to platí o telefonním čísle)
7
Děkujeme za pozornost.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.