Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PEOPLE Kristýna Mulíčková Marina Sadovská Zuzana Kubová Eva Lukášová

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PEOPLE Kristýna Mulíčková Marina Sadovská Zuzana Kubová Eva Lukášová"— Transkript prezentace:

1 PEOPLE Kristýna Mulíčková Marina Sadovská Zuzana Kubová Eva Lukášová
Barbora Nováková

2 Marketingový mix 4P: Product Price Place Promotion

3 Rozšířený marketingový mix
5P – 8P (navíc obsahuje): People Process Packaging Programming Partnership

4 People Nejdůležitější nejen pro marketing,ale pro všechna odvětví
Produkty a služby jsou nabízené lidem Lidé produkty a služby vytvářejí a zajišťují Důležitá role zvláště v sektoru služeb (např. v cestovním ruchu

5 People – marketingová úloha
Uspokojení zákazníkových potřeb a přání Přímý vliv na kvalitu zboží a služeb Zaměstnanci Zákazníci

6 Kategorie zaměstnanců
Kontaktní pracovníci častý nebo pravidelný styk se zákazníky významné podílení se na marketingových činnostech musí být dobře vyškolení, motivovaní a připravení reagovat na potřeby a přání zákazníků

7 Koncepční pracovníci ovlivňují prvky marketingové strategie do kontaktu se zákazníkem přicházejí jen zřídka Např. pracovníci marketingového výzkumu, vývoje nových produktů

8 Obsluhující pracovníci
Přímo se nepodílí na marketingových aktivitách Přichází často do kontaktu s klientem Předpokladem jsou dobré komunikační schopnosti

9 Podpůrní pracovníci Nemají pravidelný kontakt se zákazníky Příliš se nepodílejí na marketingových činnostech Svou podporou významně ovlivňují veškeré činnosti organizace.

10 Zaměstnanec by měl mít tyto vlastnosti:
Kvalifikace Zdvořilost Důvěryhodnost Spolehlivost Vnímavost Komunikativnost

11 Ostatní „P“ rozšířeného marketingového mixu
Balíček kombinování různých výrobků a služeb, za které zákazník zaplatí souhrnnou cenu tak, aby přesně odpovídaly zákazníkovým přáním a požadavkům

12 Programování Úzce navazuje na tvorbu balíku služeb Cílem eliminovat působení faktoru času a místa Zlepšování rentability poskytovaných služeb Využití segmentační strategie a iniciování kooperace subjektů

13 Spolupráce Důležitost spolupráce všech zainteresovaných fyzických i právnických osob Sdružení a znásobení energii a vkládaných prostředků zúčastněných subjektů (místních obyvatel, správy, podnikatelů, neziskových organizací apod.), na něm je závislá kvalita výsledného produktu Systém práce přinášející velké možnosti.

14 Děkujeme Vám za pozornost!


Stáhnout ppt "PEOPLE Kristýna Mulíčková Marina Sadovská Zuzana Kubová Eva Lukášová"

Podobné prezentace


Reklamy Google