Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Základní parametry projektu

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Základní parametry projektu"— Transkript prezentace:

1 Základní parametry projektu
FINANČNÍ PLÁN COLWAY INTERNATIONAL Základní parametry projektu

2 Druhý marketingový plán Colway
Základní pojmy Druhý marketingový plán Colway START- 26 dubna 2015!

3 Druhý marketingový plán Colway
Klient Osoba nakupující produkty COLWAY INTERNATIONAL beze slev. Kupuje bezprostředně od Vás. Na prezentacích. Během neformálních setkání/ „domácí návštěvy”, individuální setkání/. Stálý klient obsluhovaný tradičním způsobem. Objednává si přes z Vámi vedeného portálu na e-shopu. Klient registrovaný – má založené konto v COLWAY INTERNATIONAL. Klient neregistrovaný. Objednávky E-Klienta jsou vždy počítány DO OBRATU PARTNERA. Druhý marketingový plán Colway

4 Druhý marketingový plán Colway
Partner Partner získává právo na slevy a marže objednávek klientů ve výši 40 % z ceny Partnery jsou všichni členové plánu / mimo klienty/. Vydělává 40 % z objednávek klientů. Vlastní e-shop /přístupný přes LOGIN a HESLO/. Roční poplatek: 199,00 PLN. 39,90 PLN – při nákupu odpovídajícímu výši 50 PB (provizních bodů). Druhý marketingový plán Colway

5 Virtuální kancelář /VK/
Internetový přístup chráněný přístupovm jménem (loginem) a heslem. Vlastníte svůj internetový obchod. Spravujete si informace, které souvisí s Vaším byznysem – CRM. Počet klientů. Počet Partnerů. Nábor. Konverze. Aktivita. Neaktivní. Průměr objednávek. Tvoříte vlastní kampaně a marketingové akce. Soutěže. Akce. Hodnocení. Uznání. Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!

6 Prodejní místo /PM/ Ke všem produktům jsou předepsány:
Početní jednotka, pro kterou jsou sčítány obraty s cílem načtení provizí. Ke všem produktům jsou předepsány: Maloobchodní ceny. Ceny pro Partnery. Hodnota PB. Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!

7 Provizní bod /PB/ Početní jednotka, sloužící k výpočtu provizí pro Partnery. Přepočet na PLN probíhá podle vnitřního kurzu Colway International Hodnota PB může být regulována. Druhý marketingový plán Colway Druhý marketingový plán Colway Druhý marketingový plán Colway START- 26 kwietnia 2015!

8 Účetní období /ÚO/ Zúčtovací období činí 7 dní.
Období, za které následuje součet obratů a vyúčtování provizí. Zúčtovací období činí 7 dní. Začíná vždy v sobotu v 0:00. Končí v pátek ve 23:59:59, středoevropského času. Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway v START- 26 kwietnia 2015!

9 AKTIVITA Minimální obrat, jaký by měl Partner uskutečnit, aby získal nárok na provize a další výhody. Partner je AKTIVNÍ, pokud učiní obrat v hodnotě min. 50 PB během jednoho účetního týdne. Aktivita je uznávána ještě další 4 následující týdny, počínajíc od týdne, v němž byl uskutečněn obrat odpovídající min 50 PB. V tomto týdnu je potřeba získat 50 PB pro udržení stálé aktivity V tomto týdnu bylo získáno 50 PB 1 týden aktivity 2 týden 3 týden 4 týden Drugi Plan Finansowy Colway Druhý marketingový plán Colway START- 26 kwietnia 2015!

10 Roční poplatek V rámci poplatku získáváte:
Investice placená jednou za 12 měsíců za byzys konto a výhody PARTNERA. V rámci poplatku získáváte: Přístup ke svému e-shopu. Balíček tištěných materiálů – zasíláme na adresu Partnera. Po registraci konta PARTNER máte 30 dní pro platbu. Bývá automaticky dopočítána do nákupního košíku s první objednávkou. Pokud platbu neprovedete, Váš status automaticky změníme na „KLIENT”. KLIENT může svůj status kdykoli změnit na partnerské byznys konto. Tehdy má opět 30 dnů na platbu poplatku. Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!

11 KOMPONENTY OHODNOCENÍ
RYCHLÝ START Marže Prémie za první objednávky (Startovní) Byznys prémie Generační provize Nadprovize Suma ohodnocení PASIVNÍ PŘÍJEM Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!

12 STARTOVNÍ PRÉMIE – ZA RYCHLÝ START
MARŽE Rozdíl mezi cenou KLIENTA a cenou PARTNERA SP BP Marže Prémie za první objednávku 10 % bodové hodnoty první objednávky Vašeho Partnera, kterého jste uvedli VYŽADOVÁNA AKTIVITA SP SP Byznys Prémie 20 PB – pokud Vámi uvedený Partner dosáhne na status Byznys Partnera VYŽADOVÁNA AKTIVITA Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!

13 PASIVNÍ PŘÍJEM Generační provize ÚROVNĚ
ÚROVEŇ – stupeň na karierní dráze dosažený v souladu s tabulkou PG. PŘÍJMOVÁ ÚROVEŇ – Dosahovaná na základě aktuálně splňovaných kriterií. Všechny provize jsou založeny na příjmové úrovni. DOSAŽENÁ ÚROVEŇ – nejvyšší kdykoli dosažená pozice, nezávislá na aktuální příjmové úrovni. Pro reprezentační účely. Opravňuje k přístupu k některým výhodám. Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!

14 GENERAČNÍ PROVIZE A ÚROVNĚ ZÁKLADNÍ POJMY
Kriterium obratu – suma vlastního obratu spolu s generační strukturou za 3 POSLEDNÍ UZAVŘENÁ ÚČETNÍ OBDOBÍ a právě probíhajícího ÚO. Kriterium strukturální – bezprostředně či za prostřednictví získané minimálně vyžadované či vyšší množství Partnerů v dané úrovni /nebo vyšší/, na RŮZNÝCH VĚTVÍCH GENERAČNÍ STRUKTURY. Generace BP – Další generace Partnerů, které se vyznačují přítomností Byznys Partnerů, postupem směrem dolů po linii doporučování. Obraty jsou tořeny nákupy KLIENTŮ i Partnerů a jsou sumovány jako generační obraty, až do úrovně dalšího Byznys Partnera. Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!

15 Aktivní PARTNER -> BYZNYS PARTNER
Byznys partner je Partner, který splňuje celkem dvě podmínky: Je aktivní Má alespoň 2 osobně uvedené aktivní Partnery – v odlišných větvích generační struktury. Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!

16 GENERAČNÍ PROVIZE Druhý marketingový plán Colway
Generaci rozlišujeme díky přítomnosti Partnera na provizní úrovni Byznys Partnera, nebo vyšší, směrem do hloubky náborové linie. GENERAČNÍ STRUKTURA SE MŮŽE NEOMEZENĚ ROZVÍJET DO ŠÍŘKY I DO HLOUBKY Druhý marketingový plán Colway Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!

17 GENERAČNÍ PROVIZE A ÚROVNĚ
ÚROVEŇ BP MG L VD D VP P IP Obraty - 1 000 PB 3 000 PB 8 000 PB PB PB PB PB Struktura 2 x AP 3 x BP 3 x MG 2 x L 2 x VD 2 x D 2 x VP 1 3% 5% 6% 2 4% 3 4 5 6 7 8 9 Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!

18 bezprostředně uvedení Partneři v odlišných větvích struktury
Byznys Partner Jakožto Byznys Partnerovi se Vám tvoří pasivní příjem z obratu Vaší skupiny. Minimálně 2 aktivní bezprostředně uvedení Partneři v odlišných větvích struktury GENERAČNÍ PROVIZE 3% NADPROVIZE – 5 % SLEVA 40% VLASTNÍ VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ A E-SHOP PASIVNÍ PŘÍJEM COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 1 ČISTÝ PŘÍJEM: 100 EURO Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!

19 Partneři v odlišných větvích struktury
MANAGER Minimálně 2 aktivní Partneři v odlišných větvích struktury Obrat za 4 týdny = 1000 PB GENERAČNÍ PROVIZE 5% 4% 3% SLEVA 40% VLASTNÍ VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ A E-SHOP PASIVNÍ PŘÍJEM COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 1 ADRESA u V DOMÉNĚ ČISTÝ PŘÍJEM: 250 EURO NADPROVIZE – 5 % Drugi Plan Finansowy Colway Druhý marketingový plán Colway START- 26 kwietnia 2015!

20 Minimum 3 aktivní Byznys Partnery v odlišných větvích struktury
LEADER Minimum 3 aktivní Byznys Partnery v odlišných větvích struktury Obrat za 4 týdny = 3000 PB GENERAČNÍ PROVIZE 5% 4% 3% SLEVA 40% VLASTNÍ VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ A E-SHOP PASIVNÍ PŘÍJEM COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 1 ADRESA u V DOMÉNĚ: COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 2 PRŮMĚRNÝ ČISTÝ PŘÍJEM: 700 EURO NADPROVIZE – 5 % Drugi Plan Finansowy Colway Druhý marketingový plán Colway START- 26 kwietnia 2015!

21 Minimum 3 aktivní MANAŽERY v odlišných větvích struktury
VICE DIRECTOR Minimum 3 aktivní MANAŽERY v odlišných větvích struktury Obrat za 4 týdny = 8000 PB GENERAČNÍ PROVIZE 5% 4% 3% SLEVA 40% VLASTNÍ VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ A E-SHOP PASIVNÍ PŘÍJEM COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 1 ADRESA u V DOMÉNĚ: COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 2 PROGRAM DOPLŇKOVÝCH VÝHOD PRŮMĚRNÝ ČISTÝ PŘÍJEM: 1300 EURO NADPROVIZE – 5 % Drugi Plan Finansowy Colway Druhý marketingový plán Colway START- 26 kwietnia 2015!

22 Minimum 2 aktivní na úrovni LEADER v odlišných větvích struktury
DIRECTOR Minimum 2 aktivní na úrovni LEADER v odlišných větvích struktury Obrat za 4 týdny = PB GENERAČNÍ PROVIZE 5% 4% 3% SLEVA 40% VLASTNÍ VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ A E-SHOP PASIVNÍ PŘÍJEM COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 1 ADRESA u V DOMÉNĚ: COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 2 PROGRAM DOPLŇKOVÝCH VÝHOD BYZNYS KONFERENCE COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 3 PRŮMĚRNÝ ČISTÝ PŘÍJEM: 2500 EURO NADPROVIZE – 5 % Drugi Plan Finansowy Colway Druhý marketingový plán Colway START- 26 kwietnia 2015!

23 VICE PRESIDENT NADPROVIZE – 5 %
Minimum 2 aktivní na úrovni VICE DIRECTOR v odlišných větvích struktury Obrat za 4 týdny = PB GENERAČNÍ PROVIZE 6% 5% 3% SLEVA 40% VLASTNÍ VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ A E-SHOP PASIVNÍ PŘÍJEM COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 1 ADRESA u V DOMÉNĚ: COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 2 PROGRAM DOPLŇKOVÝCH VÝHOD BYZNYS KONFERENCE COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 3 AUTOMOBILOVÝ PROGRAM DŮCHODOVÝ PROGRAM PRŮMĚRNÝ ČISTÝ PŘÍJEM NETTO: 7000 EURO NADPROVIZE – 5 % Drugi Plan Finansowy Colway Druhý marketiNgový plán Colway START- 26 kwietnia 2015!

24 Minimum 2 aktivní na úrovni DIRECTOR v odlišných větvích struktury
PRESIDENT Minimum 2 aktivní na úrovni DIRECTOR v odlišných větvích struktury Obrat za 4 týdny = PB GENERAČNÍ PROVIZE 6% 5% 3% SLEVA 40% VLASTNÍ VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ A E-SHOP PASIVNÍ PŘÍJEM COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 1 ADRESA u V DOMÉNĚ: COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 2 PROGRAM DOPLŇKOVÝCH VÝHOD BYZNYS KONFERENCE COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 3 AUTOMOBILOVÝ PROGRAM DŮCHODOVÝ PROGRAM PROGRAM AKCIONÁŘ COLWAY INTERNATIONAL SA PRŮMĚRNÝ ČISTÝ PŘÍJEM: EURO NADPROVIZE – 5 % Drugi Plan Finansowy Colway Druhý marketingový plán Colway START- 26 kwietnia 2015!

25 INTERNATIONAL PRESIDENT
Minimum 2 aktivní VICE PRESIDENTY v odlišných větvích struktury Obrat za 4 týdny = PB GENERAČNÍ PROVIZE 6% 5% 3% SLEVA 40% VLASTNÍ VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ A E-SHOP PASIVNÍ PŘÍJEM COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 1 ADRESA u V DOMÉNĚ: COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 2 PROGRAM DOPLŇKOVÝCH VÝHOD BYZNYS KONFERENCE COLWAY EDUCATION PROGRAM – LEVEL 3 AUTOMOBILOVÝ PROGRAM DŮCHODOVÝ PROGRAM PROGRAM AKCIONÁŘ COLWAY INTERNATIONAL SA ČLENSTVÍ V DOZORČÍ RADĚ COLWAY INTERNATIONAL PRŮMĚRNÝ ČISTÝ PŘÍJEM: EURO NADPROVIZE – 5 % Drugi Plan Finansowy Colway Druhý marketingový plán Colway START- 26 kwietnia 2015!

26 HYBRIDNÍ SYSTÉM Systém spolupráce.
Propojení odlišných částí a složek do jednoho celku. Jednotlivé složky zpravidla fungují i samostatně. Při samostatném fungování mohou být vzájemnou alternativou. Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!

27 HYBRIDNÍ PLÁN Generační plán Strom nadprovizí Generační provize – 3-6%
Nadprovize – 5% Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!

28 NADPROVIZE Strana LEVÁ Strana PRAVÁ PŘEBYTEK pro přenos
Saldo slabší strany Max dvojnásobek slabší strany Základ provize x 5% Drugi Plan Finansowy Colway Druhý marketingový plán Colway START- 26 kwietnia 2015!

29 NADPROVIZE Vypočítává se z obratu všech Klientů i Partnerů ve Vašem stromu NADPROVIZÍ. NP činí 5% hodnoty obratu v bodech. Vypočítává se jak za stranu slabší, tak i za silnější. Obrat celé slabší strany musí činit minimálně 200 PB. Pokud je suma obratu slabší strany menší než 200 PB, saldo přechází v celku do následujícího ÚO. PODMÍNKOU je zachování AKTIVITY. Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!

30 NADPROVIZE Bývá vypočítáván z celého obratu slabší strany a z obratu strany silnější, do výše dvojnásobku obratu strany slabší. Přebytek obratu silnější strany nad dvojnásobkem obratu slabší strany rovněž nepropadá. Přechází na následující ÚO. Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!

31 NADPROVIZE ROZVOJ STROMU
STROM NADPROVIZÍ se skládá z Klientů a Partnerů uložených dle párového pravidla. V počáteční fázi jsou na Stromě Nadprovizí jen 2 prázdná místa: LEVÉ PRAVÉ Utváříte dvě skupiny (TÝMY): LEVÝ PRAVÝ Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway v START- 26 kwietnia 2015!

32 ROZVOJ STROMU ČEKÁRNA Každá Vámi registrovaná osoba se dostává do ČEKÁRNY. Vybíráte místo ve stromě a umístíte na něj novou osobu. Abyste to učinili, klikněte na prázdné místo, což způsobí zobrazení seznamu osob v čekárně. Kliknutím na jméno konkrétní osoby ji umístíte do dané pozice. Od momentu registrace této osoby v systému na to máte celkem 7 dní! Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!

33 NADPROVIZE MANUÁLNÍ ROZVOJ STROMU
Vyberte místo na STROMĚ a umístěte na něj novou osobu… Abyste to učinili, klikněte jednoduše na prázdné místo, což způsobí zobrazení seznamu osob v čekárně. Kliknutím na jméno konkrétní osoby ji umístíte do dané pozice. Na umístění této osoby na stromě v systému máte 7 dní od data registrace. Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!

34 NADPROVIZE AUTOMATICKÝ ROZVOJ STROMU
Pokud nebude v průběhu 7 dnů osoba z čekárny umístěna v konkrétním, vybraném místě Stromu, systém to učiní automaticky, v souladu s Vámi nastavenými preferencemi. Existují 3 možnosti automatického přidělování pozic: LEVÁ STRANA – levý okraj v dolní pozici stromu. PRAVÁ STRANA – pravý okraj v dolní pozici stromu. SLABŠÍ STRANA – okrajová, dolní pozice stromu, na té straně / L nebo P/, kde se v dané chvíli nachází méně osob. /Tuto vlastnost lze předem nastavit v systému. Můžete ji měnit v souladu s vlastními preferencemi/. Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!

35 Colway International To nejdůležitější…
Reálný a stabilní pasivní příjem. Standardní systém školení věnovaných každé z úrovní. Odstupňovaný a dynamický finanční plán. Lepší finanční tok – týdenní účtování. Průběžné a ihned splatné postupy a úrovně. Standardní automobilový program. Zahraniční konference – standardní kvalifikační systém. Druhý marketingový plán Colway Drugi Plan Finansowy Colway START- 26 kwietnia 2015!


Stáhnout ppt "Základní parametry projektu"

Podobné prezentace


Reklamy Google