Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVendula Čechová
1
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován Mgr. Evou Majlišovou Cena - Slevy a srážky http://blog.zarohem.cz/clanek.asp?cislo=12 20, Microsoft PowerPoint - Klipart
2
http://blog.zarohem.cz/clanek.asp?cislo=12 20,http://www.etravel.cz/dovolena-leto- 2012 Hotovostní - odměna zákazníkovi za včasnou platbu Psychologické - výrobek původně prodáván za cenu vysokou, následně nabízen za cenu běžnou, nelze uplatnit u luxusního zboží! SLEVY (Dovolená letecky u moře v zimě i v létě. Vyberte si nyní z široké nabídky hotelů a využijte slevy za včasnou rezervaci.)slevy za včasnou rezervaci.
3
Množstevní - za nákup ve velkém nebo věrnost dodavateli 1 ks - 230 Kč 2+1 – 460 Kč Microsoft PowerPoint - Klipart
4
Sezónní -za nákup mimo sezónu (různé formy výprodeje) Výprodej : původní cena -25 Kč) nová cena 11 Kč, Microsoft PowerPoint - Klipart
5
Naturální - ke koupenému produktu se přidává další zboží
6
SRÁŽKY Při stanovení ceny mohou prodejci poskytovat různé formy srážek: srážka při platbě - (při dřívějším zaplacení faktury) kvantitativní srážka - (při nákupu většího objemu zboží) sezónní srážka - (při nákupu zboží mimo sezónu) funkční srážka - (poskytována distribučním článkům, které na sebe přebírají určité marketingové funkce) prémie - (poskytované pravidelným zákazníkům) srážky zboží na protiúčet - snížení ceny nového výrobku za předpokladu, že zákazník při koupi navrátí zboží staré propagační srážky - slevy maloobchodníkům podílejícím se na akcích podpůrného charakteru v prodejnách
7
Příklady z různých letáků
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.