Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Demografická kritéria www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Demografická kritéria www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název."— Transkript prezentace:

1 Demografická kritéria www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název DUMuVY_32_INOVACE_TP I. 1109 Stupeň a typ vzděláníStřední odborné vzdělávání Vzdělávací oborInformační služby, Ekonomika a podnikání Tematický okruhDemografická kritéria Druh učebního materiáluVýukové materiály Cílová skupinaŽáci středních škol Anotace Kombinovaný výukový materiál pro žáka pracující s pojmy v oblasti propagace a reklamy. Přehled teorie a praxe, propojení na pracovní list pro žáka. Klíčová slova Propagace, reklama, komunikační aktivity, marketing, mix Datum30. 8. 2012

2 Demografická kritéria Uveďte vždy 2 příklady jednotlivých kritérií zápisem na volný list papíru (po kliknutí se zobrazí nápověda)  Věk např. do 6 let, 6 - 11, 12 - 19, 20 - 34, 35 - 49, 50 - 64, 65 a více  Pohlaví např. dívky, chlapci, ženy, muži  Velikost rodiny např. 1 - 2, 3 - 4, 5 a více  Fáze životního cyklu např. mladý - sám, mladý - ženatý - bez dětí, mladý - ženatý - dítě mladší 6 let, mladý - ženatý - nejmladší dítě 6 a více, starší - ženatý s dětmi, starší - ženatý - žádné dítě pod 18 let, starší - sami, jiní

3 Bibliografie 1.Typologie komunikačních agentur. In: www.ateliercreo.cz [online]. [cit. 2012-07-12] 2.KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2. 3.VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2007, 294 s. ISBN 978-80-247-2196-5. 4.ANDERLE, Peter, Horst FRÖHLER a Reinhard HACKER. Průvodce budoucího obchodníka: řeč a komunikace. 2. vyd. SNTL, c1997, 116 s. ISBN 80-902-1105-4.


Stáhnout ppt "Demografická kritéria www.zlinskedumy.cz Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0370 AutorMgr. Klára Masařová Název."

Podobné prezentace


Reklamy Google