Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění."— Transkript prezentace:

1 Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/34.0236 Tematická oblast: marketing a management Autor: Ing. Iveta Kubistová Téma: Marketingový mix Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_MM_08_MARKETINGOVY MIX Datum tvorby: 5.6.2013 Klíčová slova: marketingový mix, cena, místo, propagace, výrobek Anotace: materiál slouží k výkladu a procvičení učiva 3. ročníku

2 Marketingový mix 4P

3 Definice Marketingový mix (4P)je soubor taktických marketingových nástrojů - výrobkové, cenové, distribuční a komunikační politiky, které firmě umožňují upravit nabídku podle přání zákazníků na cílovém trhu.

4 1P (Produkt) označuje nejen samotný výrobek nebo službu, ale také sortiment, kvalitu, design, obal, image výrobku, značku, záruky, služby a další faktory, které z pohledu spotřebitele rozhodují o tom, jak produkt uspokojí jeho očekávání.

5 2P (Price) je hodnota produktu, vyjádřená v penězích, za kterou se produkt prodává. zahrnuje i slevy, termíny a podmínky placení nebo možnosti úvěru.

6 3P (Place) uvádí místo, kde a jak se bude produkt prodávat, včetně distribučních cest, dostupnosti distribuční sítě, prodejního sortimentu a zásobování.

7 4P (Promotion) propagace říká, jak se spotřebitelé o produktu dozvědí. zahrnuje reklamu, podporu prodeje, práci s veřejností …

8

9 Úloha: Zamyslete se nad tím, jak by mohl vypadat základní marketingový mix pro prodejnu sportovního zboží, která by byla umístěna v centru města na náměstí. Necelý kilometr od prodejny se nachází malý obchod se sportovní obuví, prodejna potravin, tabák, banka.

10 Zdroje: Jaromír Veber a kol. Management, Management Press, Praha 2000 ISBN 80 – 7261 – 029 – 5 Vlastní zdroje autorky Marketingový mix: Marketingový mix. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, 2001- [cit. 2013-06-04]. Dostupné z: http://cs.wikipedia.org/wiki/Marketingov%C3%BD_mix


Stáhnout ppt "Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění."

Podobné prezentace


Reklamy Google