Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilEduard Janda
1
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/21.1257 Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_20 Název výukového materiálu:Čas Tematický okruh:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický jazyk Ročník:5. Klíčová slova:časová určení Autor: Mgr. Lada JelašičováMateriál vytvořen: Listopad 2012 Anotace: práce s textem, čtení, překlad, vyhledávání časových údajů, odpovědi na otázky
2
Nejprve si přečti pozorně text
3
Hi, boys and girls! I get up at 6,15 a.m. At 6,30 a.m. I have a good breakfast- tea, bread, cheese,eggs and marmelade. After that I take my bag and at seven o´clock a.m. I go to school. It takes me about 25 minutes. The lessons start at 8 a.m. I have got five lessons every day. I have lunch at about 1 o´clock p.m. At 13,20 p.m. I go home from school. From 15,00 to 17.30 p.m. I play the piano. I want to be a musician. From 18,00 to 19,30 p.m. I do my homework. At 20,00 I have dinner with my parents. I usually go to bed at 22,00 p.m. Your Tom
4
Odpověz na otázky When does Tom get up? When does Tom have breakfast? When does Tom go to school? When does Tom have lunch? When does Tom go home from school? When does Tom play the piano? When does Tom do his homework? When does Tom have dinner dinner? When does Tom go to bed?
5
Přelož následující věty Kolik je hodin? Je pět hodin, pět minut. Vstávám v půl sedmé. Ze školy chodím v půl druhé. Od 5 do 6 hodin dělám úkoly. Kdy se díváš na televizi? V kolik hodin chodíš spát?
6
Použité zdroje Obrázky byly použité z klipartu www.microsoft.office.com
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.