Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
TVORBA HODNOTY VNÍMANÁ ZÁKAZNÍKEM
2
Hodnota vnímaná zákazníkem
Pevný vztah se zákazníkem = podnikové aktiva Problém na trhu: Síla značky a image firmy KLESÁ s důvodu Větší informovanosti zákazníka o alternativách Věrnost značce je pomijivá Co to znamená: Budovat pevný vztah se zákazníkem
3
Budování vztahu se zákazníkem
Znamená: Udržet si zákazníka – loajalita Poznat jeho nejvyšší hodnotu Zaměřit se na procesy – přinášející hodnotu Cíl – zvýšit hodnotu vnímanou zákzníkem Zaměřit se na ty vlastnosti výrobků které pokládá zákazník za nejdůležitější Hodnota (vnímaná zákazníkem) rovná se: Cena výrobků Další přínosy pro zákazníka
4
Hodnota poskytovaná zákazníkovi (HPZ)-poměr mezi:
Kdo je zákazník? Konečný spotřebitel Odběratel v řetězci Hodnota poskytovaná zákazníkovi (HPZ)-poměr mezi: Vnímané přínosy - vyšší než Celkové náklady na držení výrobků Náklady na skladování Náklady na provoz Náklady na údržbu Každý má své cíle
5
Jak zvýšit hodnotu vnímanou zákazníkem?
Maximalizovat poměr mezi těmito dvěma faktory tzn: Zvýšit hodnotu výrobku Snížit náklady Logistika je nástroj jak zlepšit – čitatele i jmenovatele Například maloobchodní prodej: Měřítko hodnoty poskytované odběrateli dodavatelem je vliv na: Růst tržeb Růst zisku
6
Jak zvýšit hodnotu poskytovanou zákazníkovi pomoci logistických procesů?
Včasné dodávky Zkrácení dodací lhůty Pohotová reakce Vnímané přínosy Hodnota poskytovaná zákazníkovi Méně zásob Menší objednací náklady Nízké náklady z deficitu zásob Vnímané Oběti (cena) (náklady)
7
Předání námi vytvořené hodnoty zákazníkovi znamená:
Akt fyzického předání Schopnost pružné odezvy Propojení informačního systémů Zkrácení času vyřízení objednávek Zkrácení času dodání Sledování stavu zásob u odběratele
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.