Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilŽaneta Navrátilová
1
Specifika vztahu ředitele a zástupce ředitele umělecké školy - příležitost k aplikaci leadershipu
2
Jaký je student na umělecké škole? Symfonický orchestr Divadelní orchestr Sólová dráha Práce v oblasti kultury Pedagogika
3
Jaký je začínající učitel na umělecké škole? Nemá dostatek informací z oblasti obecné pedagogiky Neorientuje se v nových metodách pedagogické práce Nezná specifika výuky žáků se spec. vzděl. potřebami Neovládá správné vedení třídní dokumentace na umělecké škole Nemá základy v komunikaci s rodiči ….
4
Jaký je začínající učitel na umělecké škole? Je v přístupu k dětem samostatný a značně tvořivý Je vnitřně motivovaný na studijních výsledcích žáků Je schopen před žáky předstupovat jako aktivní vzor Je flexibilní v používání různých forem výuky Disponuje přirozenou empatií a mimořádnou emoční inteligencí
5
KONKURZNÍ ŘÍZENÍ NA ŘEDITELE
9
Jaký má být zástupce ředitele na „leadershipácké“ škole?
10
Jak se má chovat ředitel, aplikující leadership, ke svým zástupcům? Jiří Stárek ředitel ZUŠ Hostivař j.star@volny.cz 604102070
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.