Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Školení pro nové MANAGERY
2
2) Možnosti hledání kontaktů
1) Kdo je MANAGER AC 2) Možnosti hledání kontaktů - Osobní kontakt - Telefonický kontakt - Mailová nabídka 3) Jak vést obchodní rozhovor - Struktura rozhovoru - Kladení otázek - Překonání námitek 4) Pozitivní vyjadřování 5) Dobré rady na závěr Poradíme Vám
3
Kdo je MANAGER AC Je důležitou součástí vedení společnosti Zastupuje společnost v jednání, podepisování smluv, sepsání objednávek a získávání nových firem Vyhledává nové reprezentanty a tvoří svůj obchodní tým Buduje si vlastní dobrou image a tím rovněž přispívá ke zvýšení povědomí o naší společnosti Jeho top pozice rovněž přispívá k růstu společnosti na českém a slovenském trhu
4
Co nabízí pozice MANAGERA AC
Zajímavou a samostatnou práci Každodenní kontakt s lidmi Možnost osobního rozvoje a školení Získávání nových poznatků Zajímavé finanční ohodnocení Budování vlastní kariéry Motivační programy
5
Předpoklady vašeho úspěchu
1) CÍLEVĚDOMOST Kdo nemá cíl, ten nikam nedojde myslete na svůj cíl před každou novou schůzkou. Po celý den a uvidíte, jakých výsledků jste schopni. Váš CÍL ?………………………. 2) VYTRVALOST Bez píle a vytrvalosti nedojdete k cíli ! 3) SEBEDŮVĚRA Člověk který si nevěří, není schopen najít své názory ani názory společnosti. Sebedůvěru získáte absolutní znalostí produktu, víte vše podstatné o společnosti, znáte konkurenční výhody a MÁTE SVŮJ CÍL ! ,,Ostatní si o nás myslí to, co si myslíme o sobě my sami˝
6
Profesionální vystupování Snažte se vždy ! Obchodní šatník
IMAGE MANAŽERA První dojem Velmi důležité ! Profesionální vystupování Snažte se vždy ! Obchodní šatník Formální Neformální
7
Profesionální vystupování
Hlas ==> Vždy máme možnost svůj hlas vylepšit Podání ruky ==> Odhadneme povahu člověka podáním ruky (pevný stisk, lehký dotyk, nervozita ...) Při podání ruky se díváme kam se dotyčný dívá (pohled do očí, mimo moji osobu…)
8
Obchodní šatník Formální Sako Neformální Trička, svetříky Sukně Boty
Kostýmy, obleky Sako + sukně, Sako + kalhoty Sako + šaty Sako Jednobarevné Halenky, košile Jednobarevné nebo velmi jemný vzor Boty Udržované, čisté. Uzavřené (lodičku, polobotky) Šperky Čím méně tím lépe Neformální Trička, svetříky Různé barvy Sukně Různé délky Boty Sandály, lodičky, mokasíny Doplňky Podle oblečení lépe jemnější
9
PŘESTÁVKA 5min
10
První dojem První dojem si osobě,se kterou se setkáváme vytváříme max. do půl minuty a je definitivní Šanci zapůsobit první dojmem máme jen jednou VZHLED 55% => držení těla, váha, výška, barvy oblečení, účes, doplňky, řeč těla HLAS 38% =>barva, tón, rytmus hlasu, jistota SLOVNÍ OBSAH 7% =>o čem mluvíme, vědomosti
11
MOŽNOSTI ZÍSKÁVÁNÍ KONTAKTŮ
1)KDE? VLASTNÍ ZDROJE => Rodina,přátelé,sousedé…… SEZNAM FIREM => Internet(Seznam,Gogole..) ZLATÉ STRÁNKY => Seznam firem DOPORUČENÍ
12
2)JAK? E-MAILOVÁ NABÍDKA => Dopis, nabídka, obchodní sdělení
MOŽNOSTI ZÍSKÁVÁNÍ KONTAKTŮ 2)JAK? OVÁ NABÍDKA => Dopis, nabídka, obchodní sdělení viz ukázka TELEFONICKÝ KONTAKT STRUKTURA ROZHOVORU: Představení sebe a společnosti + pozdrav Důvod, proč oslovuji (NABÍDKA) Několik otevřených otázek(zjištění zájmu a potřeb zákazníka) Překonání námitek Domluva osobní schůzky OSOBNÍ SCHŮZKA DOMLUVA OSOBNÍ SCHŮZKY: Nabízíme dva možné termíny setkání Jsme konkrétní,(zřetelné pracovní vytížení) Nejvhodnější místo setkání je kancelář kontaktované firmy Nabídku zopakujeme (místo, datum, čas) Hned zapíšeme do diáře
13
OBCHODNÍ ROZHOVOR Pozdrav, představení sebe popř. firmy
Představení nabídky Zjištění možnosti využití produktu pomocí otevřených otázek (vždy začínáme Co?, PROČ?, KDE?, KOLIK?, POVĚZTE MI…. Na tyto otázky nelze odpovědět ANO/NE z odpovědi lze zjistit řadu informací o kontaktované firmě
14
OBCHODNÍ ROZHOVOR Pozorně naslouchejte, odpovědi si pamatujte a snažte se najít záchytný bod, na který můžete navázat nabídkou spolupráce => obchodu!
15
PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ
16
1) Ujasnění podstaty námitky Např. Takže říkáte že….
PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ 1) Ujasnění podstaty námitky Dáme protiotázku Např. Takže říkáte že…. Pokud vám dobře rozumím, Myslíte si, že…. Kolik tedy chcete investovat? Co máte konkrétně na mysli?
17
PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ
2) Vyjádření pochopení Já vám rozumím, také jsem měl takové obavy(pocit, zkušenost) Chápu vás, i já sem měl podobný pocit Ani nevíte jak vám rozumím……..
18
3) Vysvětlení, nabídka výhod
PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ 3) Vysvětlení, nabídka výhod …………….Právě proto vám nabízím možnost spolupráce …………….Sám sem si ověřil jak kvalitní produkt vám teď nabízím
19
NIKDY NEPOUŽÍVEJTE SLOVÍČKO ALE
PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ POZOR NA FORMULACE : Já vám rozumím, ALE…… Chápu vás, ALE…… NIKDY NEPOUŽÍVEJTE SLOVÍČKO ALE NEGUJE VŠE, CO JE VE VĚTĚ UVEDENO PŘED NÍM => VĚTA POTOM ZNAMENÁ NEROZUMÍM, NECHÁPU VÁS
20
Jak se vám to líbí? Jaký je nyní váš názor?
PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ 4) Ověření překonání námitky Jak se vám to líbí? Jaký je nyní váš názor?
21
Přivítejte je jako známku zájmu, využijte ve svůj prospěch
PŘEKONÁNÍ NÁMITEK METODOU 4 KROKŮ Neberte námitky jako snižování produktu nebo společnosti, kterou zastupujete Přivítejte je jako známku zájmu, využijte ve svůj prospěch Kladně otevřené otázky, získáte více podrobných informací o firmě Aktivně naslouchejte, dejte najevo zájem, nepřerušujte Nereagujte emotivně, zopakujte vše co slyšíte a dejte najevo, že rozumíte Vžijte se do pozice kontaktovaného s použitím vlastních obchodních zkušeností
22
PŘESTÁVKA 5min
23
Uvědomte si ,že naše podvědomí neumí jednat záporně (NEPŘEDTAVUJ SI…)
Pozitivní vyjadřování Uvědomte si ,že naše podvědomí neumí jednat záporně (NEPŘEDTAVUJ SI…) Záporné tvrzení se podvědomě mění v opak toho, co jsme měli v úmyslu
24
NEOBÁVEJTE SE => OBÁVEJTE SE TO NENÍ PROBLÉM => JE TO PROBLÉM
Pozitivní vyjadřování ŘÍKÁME OSLOVENÝ VNÍMÁ NEOBÁVEJTE SE => OBÁVEJTE SE TO NENÍ PROBLÉM => JE TO PROBLÉM TO NEMŮŽETE ZKAZIT => ZKAZÍTE TO
25
PROTO VŽDY A VŠUDE MYSLETE A HOVOŘTE POZITIVNĚ
Pozitivní vyjadřování PROTO VŽDY A VŠUDE MYSLETE A HOVOŘTE POZITIVNĚ + PAMATUJTE SI PŘIJĎTE VČAS, + BUĎTE STATEČNÝ,… NEZAPOMEŇ NECHOĎ POZDĚ NEBOJ SE Zde nedochází ke změně v myšlení z + na -
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.