Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJiří Rohla
1
Zkušenosti z vyučování chemické teorie a jeho administrativa v e-prostoru Masarykovy univerzity Pavel Kubáček kubacek@chemi.muni.cz Katedra fyzikální chemie Zdenka Michaličková zdenam@chemi.muni.cz Katedra anorganické chemie Přírodovědecká fakulta Masarykovy univerzity v Brně Kotlářská 2, 611 37 Brno
2
Bakalářské studijní programy teoretické chemické předměty C1021 Obecná chemie C1040 Obecná chemie – seminář C1420 Obecná chemie – seminář C4660 Základy fyzikální chemie C3140 Fyzikální chemie I C4020 Fyzikální chemie II C5870 EPR spektroskopie
3
IS MU vývoj podpory e-učení v IS MU a.r. 98/99 základní data o studiu a.r. 03/04 agenda Studijní materiály _____________________________ PLNÁ PODPORA a.r. 04/05 e-testy - PLNÁ PODPORA centrální a diferencovaná autentizace založená na aktuálních datech
4
prostředky e-učení administrativa vyučování přednáškové prezentace průběžné testování studijní hypertexty elektronické zkoušení kombinace s aktivním vyučováním
5
Obecná chemie - přednáška standardní prezentace – datový projektor úroveň obsahu úroveň HW kopie prezentace IS/Studijní materiály tisk prezentace ? formát prezentace (…PDF)
6
Potřeby chemické prezentace chemické rovnice chemické vzorce matematické vztahy vektorová grafika bitové mapy grafy animace video
7
Psal se rok 1856. Bylo to na Velikonoce. Osmnáctiletý William Perkin (tehdy asistent A. W. Hoffmanna z Bonnu, prvního ředitele Royal College) se rozhodl ve své domácí laboratoři vyrobit chinin … Perkin se svojí ženou při 50. výročí mauvie
17
B orbitaly stejného typu symetrie interagují Li 2 až C 2
21
konvence
25
chiralita
37
Procvičování „domácí úkoly“ v IS v angličtině na 10 dnů s možností opakování celkem 200 bodů ze 700 minimální počet bodů k ukončení: 300 zpětná vazba příprava na formu e-zkoušky
51
Seminář – aktivní vyučování Scientific Teaching - Science (vol. 304, 23. duben 2004) Jo Handelsmanové et al.: „education should be founded on scientific teaching, in which teaching is approached with the same rigor as science at its best“ (školství má být postaveno na vědeckém vyučování, k němuž se přistupuje podle nanejvýš přísných kritérií, stejně jako k vědecké práci) výzkumné univerzity k vědeckému vyučování přistupují spíše konzervativně
52
Organizace seminářů 10 seminárních skupin po 16 studentech administrativa v IS - 1 pedagogický asistent skupiny 4 studentů na půl semestru kumulativní ocenění výkonu sumace v IS (Poznámkové bloky) průběžné pořadí v IS (motivující) výuku v seminářích zvládnou doktorandi maximálně 500 bodů
58
e-zkoušky v návaznosti na formu „domácích úkolů“ omezeny kapacitou učebny 25 příkladů na 90 minut pokrytí celého obsahu předmětu instantní vyhodnocení a hodnocení dobrá relace k ECTS klasifikaci zkouška v 1. semestru není existenční výsledky nekorelují se vstupním testem e-kolokvium zakazuje předpis
67
Doprovodné hypertexty C4660 Základy fyzikální chemie C5870 EPR spektroskopie (C4020 Fyzikální chemie II)
70
Negativa (subjektivní) Negativa HW – vybavení poslucháren škřípění předpisů dílčí „kořenový“ odpor nevytříbené formáty omezený zájem fakulty (jen forma) formální nedotknutelnost obsahu
71
Pozitiva (objektivní) Pozitiva sqělý vývoj IS MU perspektivní nasazení v bakalářském studiu studenti „take it easy“ perspektiva e-formy distančního studia perspektiva e-formy CŽV
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.