Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Osobní prodej & osobní přístup Mary Kay

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Osobní prodej & osobní přístup Mary Kay"— Transkript prezentace:

1 Osobní prodej & osobní přístup Mary Kay
Multichannel Marketing & Sales

2 Osobní prodej postupně přebírá podíl ostatních prodejních kanálů (např
Osobní prodej postupně přebírá podíl ostatních prodejních kanálů (např. obchodní domy) Zdroj: Euromonitor, celosvětově Největší nárůst v rámci prodejního kanálu osobního prodeje ve východní Evropě a ČR zaznamenal segment dámských a pánských vůní. Růst osobního prodeje v ČR za rok 2012 činí +1,8% Celosvětově přebírá osobní prodej za posledních 5 let podíl ostatních prodejních kanálů jako jsou obchodní domy

3 Podíl segmentu kosmetiky z celkových prodejů v rámci osobního prodeje
Zdroj: Euromonitor

4 Co ženy chtějí (při nákupu kosmetiky)
Příjemné prostředí Vyzkoušet si přípravky předem Výběr

5 Jak důležitý je osobní přístup vs. katalog
Forma prodeje v Mary Kay: osobní poradenství Katalog vs. Kniha o kráse

6 Role emocí při prodeji Emoce při prodeji i na firemních konferencích a školeních

7

8

9

10

11

12 Obohacujeme životy žen
Kdo jsou naše kosmetické poradkyně? Věk Region Vzdělání Rodina

13 Jeden příklad za všechny: Eva Palacká

14 Jeden příklad za všechny: Eva Palacká

15 Hodně splněných přání


Stáhnout ppt "Osobní prodej & osobní přístup Mary Kay"

Podobné prezentace


Reklamy Google