Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Osobní prodej & osobní přístup Mary Kay
Multichannel Marketing & Sales
2
Osobní prodej postupně přebírá podíl ostatních prodejních kanálů (např
Osobní prodej postupně přebírá podíl ostatních prodejních kanálů (např. obchodní domy) Zdroj: Euromonitor, celosvětově Největší nárůst v rámci prodejního kanálu osobního prodeje ve východní Evropě a ČR zaznamenal segment dámských a pánských vůní. Růst osobního prodeje v ČR za rok 2012 činí +1,8% Celosvětově přebírá osobní prodej za posledních 5 let podíl ostatních prodejních kanálů jako jsou obchodní domy
3
Podíl segmentu kosmetiky z celkových prodejů v rámci osobního prodeje
Zdroj: Euromonitor
4
Co ženy chtějí (při nákupu kosmetiky)
Příjemné prostředí Vyzkoušet si přípravky předem Výběr
5
Jak důležitý je osobní přístup vs. katalog
Forma prodeje v Mary Kay: osobní poradenství Katalog vs. Kniha o kráse
6
Role emocí při prodeji Emoce při prodeji i na firemních konferencích a školeních
12
Obohacujeme životy žen
Kdo jsou naše kosmetické poradkyně? Věk Region Vzdělání Rodina
13
Jeden příklad za všechny: Eva Palacká
14
Jeden příklad za všechny: Eva Palacká
15
Hodně splněných přání
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.