Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Podpora inovativních metod a forem výuky přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.24/01.0138.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Podpora inovativních metod a forem výuky přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.24/01.0138."— Transkript prezentace:

1 Podpora inovativních metod a forem výuky přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.24/01.0138

2 Partner projektu Základní škola Ostrava-Zábřeh, Chrjukinova 12, příspěvková organizace

3 Představujeme se  Sídlíme v obvodu Ostrava - Jih  Plochou jsme větší škola  Jsme jazykům otevření  Podporujeme přírodovědné předměty  Máme novou krásnou laboratoř  Sídlíme v obvodu Ostrava - Jih  Plochou jsme větší škola  Jsme jazykům otevření  Podporujeme přírodovědné předměty  Máme novou krásnou laboratoř

4 Naše laboratoř

5 Proč Ed lab?  Máme rádi počítače  Chceme se učit s nejmodernějšími pomůckami  Rádi bychom si vybavili naši laboratoř  Baví nás bádat  Máme rádi počítače  Chceme se učit s nejmodernějšími pomůckami  Rádi bychom si vybavili naši laboratoř  Baví nás bádat

6 Rádi pracujeme se suchým ledem

7

8 Měření vybraných meteorologických prvků

9 Proč dané téma?  Jednoduché a srozumitelné zadání  S měřením mohli pomáhat i mladší žáci  Počasí sleduje každý z nás  Získaná data jsme si mohli porovnat s výsledky měření opravdových meteorologů  Jednoduché a srozumitelné zadání  S měřením mohli pomáhat i mladší žáci  Počasí sleduje každý z nás  Získaná data jsme si mohli porovnat s výsledky měření opravdových meteorologů

10 Jak naše měření probíhalo?  Měřili jsme jednou týdně v různých skupinkách  Vždy na stejném místě, ve stejnou dobu  Paní učitelky nad námi dohlížely  Naměřené hodnoty jsme zapisovali do tabulky  Všímali jsme si i aktuálního počasí  Nad naměřenými hodnotami jsme diskutovali  Měřili jsme jednou týdně v různých skupinkách  Vždy na stejném místě, ve stejnou dobu  Paní učitelky nad námi dohlížely  Naměřené hodnoty jsme zapisovali do tabulky  Všímali jsme si i aktuálního počasí  Nad naměřenými hodnotami jsme diskutovali

11 Stanoviště před školou

12 Co se nám líbilo?  Líbila se nám snadná manipulace s čidly  Jak rychle čidla pracovala  Snadné propojení čidla s počítačem  Líbila se nám snadná manipulace s čidly  Jak rychle čidla pracovala  Snadné propojení čidla s počítačem

13 Co se nám nelíbilo? Dělalo potíže?  Mohly být výkonnější počítače  Chyběla plná verze Windows 7  Čidla jsou občas poruchová  Čidla někdy měří nesmyslné hodnoty  Někde chybí návody v češtině  Mohly být výkonnější počítače  Chyběla plná verze Windows 7  Čidla jsou občas poruchová  Čidla někdy měří nesmyslné hodnoty  Někde chybí návody v češtině

14 Měření teploty

15 Měření tlaku vzduchu

16 Srovnání teploty a tlaku

17 Měření intenzity osvětlení

18 Měření UVA

19 Srovnání intenzity osvětlení a UVA

20 Měření vlhkosti vzduchu

21 Co nám projekt dal?  Naučili jsme se pracovat s novými pomůckami  Zvykli jsme si na pravidelnou celoroční práci  Učili jsme se pracovat v týmu  Obhajovali jsme své názory  Měřidla EdLab předvádíme na různých akcích  Naučili jsme se pracovat s novými pomůckami  Zvykli jsme si na pravidelnou celoroční práci  Učili jsme se pracovat v týmu  Obhajovali jsme své názory  Měřidla EdLab předvádíme na různých akcích

22 Den Země

23 Návštěva z Povážské Bystrice

24 Laboratorní práce

25 DĚKUJEME ZA POZORNOST


Stáhnout ppt "Podpora inovativních metod a forem výuky přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.24/01.0138."

Podobné prezentace


Reklamy Google