Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilIrena Musilová
1
21/07/2005 Vysokorychlostní železniční služby 04/10/2006 Dirección General de Servicios de Alta Velocidad - Larga Distancia Dirección Área de Negocio Corredor Sur 04/10/2006
2
1.Co nabízíme? 2.Čeho jsme dosáhli? 3.Jak jsme toho dosáhli? 4.Jak nás vnímá široká veřejnost? Dirección General de Servicios de Alta Velocidad - Larga Distancia Dirección Área de Negocio Corredor Sur 04/10/2006
3
Co nabízíme? Čeho jsme dosáhli? Jak jsme toho dosáhli? Jak nás vnímá široká veřejnost? 17/02/2006 High-speed rail services
4
Vysokorychlostní vlaky Talgo 200 Madrid-Málaga (12 vlaků denně) leden 93 AVE dlouhá vzdálenost Madrid - Sevilla (40 vlaků denně) duben 1992 17/02/2006 High-speed rail services AVE dlouhá vzdálenost Madrid- Zaragoza/Lleida/Huesca (16/18 vlaků denně) říjen 2003 / únor 2005 říjen 1992 AV střední vzdálenost Madrid-Puertollano (26 vlaků denně) prosinec 2005 AV střední vzdálenost Córdoba-Sevilla (16 vlaků denně)
5
17/02/2006 High-speed rail services Co nabízíme? Čeho jsme dosáhli? Jak jsme toho dosáhli? Jak nás vnímá široká veřejnost?
6
Nárust osobní přepravy v letech 1992 – 2005 na dlouhých a středních tratích (údaje jsou v tisících) +318% 17/02/2006 High-speed rail services
7
Spokojenost zákazníků na dlouhých a středních tratích a Talgo 200 procento spokojených a velmi spokojených zákazníků 17/02/2006 High-speed rail services
8
Záruka dochvilnosti za období od 12.09.94 do 31.12.05 Počet vlaků: celkem: zpožděných:: Počet cestujících: celkem: zpožděných: Obrat (mil.Euro): celkem: refundováno: 194 272 476 48 456 560 118 995 1 645.4 3.8 O.25% O.23% Dochvilnost vlaků AVE 17/02/2006 High-speed rail services
9
17/02/2006 High-speed rail services Co nabízíme? Čeho jsme dosáhli? Jak jsme toho dosáhli? Jak nás vnímá široká veřejnost?
10
Hlavní obchodní strategie Neustálé přizpůsobování nabídky a poptávky Neustálé monitorování objemu přepravy Jasný cenový systém Doplňkové služby Nádraží: odbavení, parkoviště, VIPsalónky, … Na palubě: občerstvení, tisk, Audio / Video, prodej dárků, … Různé distribuční systémy, snaha dostat se blíže k zákazníkům: Nádraží, cestovní kanceláře, Internet, Call centrum... Neustálé přizpůsobování nabídky a poptávky Neustálé monitorování objemu přepravy Jasný cenový systém Doplňkové služby Nádraží: odbavení, parkoviště, VIPsalónky, … Na palubě: občerstvení, tisk, Audio / Video, prodej dárků, … Různé distribuční systémy, snaha dostat se blíže k zákazníkům: Nádraží, cestovní kanceláře, Internet, Call centrum... 17/02/2006 High-speed rail services
11
Hlavní obchodní strategie Závazek dochvilnosti: AVE záruka “Club AVE” Card bonus věrným zákazníkům Claim System jako zdroj informací ke zlepšování produktů Průzkum trhu: různé průzkumy (zákaznické, konkurenční, široké veřejnosti) k volbě lepších rozhodnutí důkladná znalost zákazníků Závazek dochvilnosti: AVE záruka “Club AVE” Card bonus věrným zákazníkům Claim System jako zdroj informací ke zlepšování produktů Průzkum trhu: různé průzkumy (zákaznické, konkurenční, široké veřejnosti) k volbě lepších rozhodnutí důkladná znalost zákazníků 17/02/2006 High-speed rail services
12
Management dodavatelů Ve spolupráci s našimi hlavními dodavateli: Údržba vozového parku Služby na palubě Služby ve stanicích Infrastruktura 17/02/2006 High-speed rail services
13
17/02/2006 High-speed rail services Co nabízíme? Čeho jsme dosáhli? Jak jsme toho dosáhli? Jak nás vnímá široká veřejnost?
14
Hodnocení AVE širokou veřejností Obyvatelé v oblasti koridoru Velmi dobré 40,4% Dobré 57,6% Špatné 0,0% Neutrální 2,0% Obyvatelé mimo koridor Velmi dobré 35,4% Dobré 63,9% Neutrální 0,7% Zdroj: Opinion Poll, Spanish General Public December 2003 17/02/2006 High-speed rail services
15
Hodnocení AVE a letecké dopravy španělskou veřejností Zdroj: Opinion Poll, Spanish General Public December 2003 17/02/2006 High-speed rail services
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.