Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
2
Základní komunikační kategorie (DePelsmacker) jiní autoři uvádějí většinou pouze základních pět kategorií − bez sponzoringu, prodejních míst, výstav a veletrhů a interaktivního marketingu reklama Public Relations sponzorování podpora prodeje přímý marketing komunikace v prodejním nebo nákupním místě výstavy a veletrhy osobní prodej interaktivní marketing
3
Komunikační plán jako součást marketingové strategie odpovídá na otázky: proč (analýza situace a cíle) kdo (cílové skupiny) jak a kde (nástroje, techniky, kanály a média) kolik (rozpočet) s jakými výsledky (měření efektivity).
4
Jaká média a proč Pro různé druhy marketingových komunikací se v komunikačním mixu používají odlišná média v různě dlouhém období, frekvencích apod. K posouzení vhodnosti médií pro konkrétní integrovanou marketingovou komunikaci je nezbytná znalost obecných funkcí médií, jejich vývojových tendencí, mediálních trhů i konkrétní pozice média uvnitř konkurenčních mediálních segmentů.
5
Marketingové komunikace
nejviditelnější část marketingového mixu realizují se z velké části prostřednictvím médií komunikační plán vychází ze vstupní analýzy a je zaměřen na cílové skupiny (potenciální publikum komunikátů se nejprve zkoumá) plánování médií vyžaduje obecné znalosti o médiích (vývojové tendence) postavení na mediálním trhu specifický „rating“ na mediálním trhu (subjektivní vnímání a hodnocení médií členy cílových skupin)
6
3x MIX Marketingový mix Komunikační mix Mediální mix
7
Mediální plánování Hlavní literatura:
De Pelsmacker: kp.8. Mediální plánování Hlavní témata: mediální kontext mediální chování cílového publika mediální cíle mediální mix
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.