Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilValerie Hájková
1
Český systém kvality služeb Prezentace projektu Ministerstvo pro místní rozvoj ČR na podporu cestovního ruchu Velké Losiny – 26. 2. 2015
3
Co je to kvalita a proč se jí věnovat
4
Základní fakta o systému ČSKS je nástrojem napomáhajícím ke zvyšování kvality poskytovaných služeb. Je určen pro malé a střední firmy, organizace a NGO. Umožňuje zapojeným organizacím získat Certifikát kvality a Značku kvality.
5
Základní fakta o projektu Název projektu: Národní systém kvality služeb cestovního ruchu Název systému: Český systém kvality služeb (ČSKS) Financování: SF EU, Integrovaný operační program Období realizace: 1.1.2010 – 30.7.2015 Realizátor: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, odbor cestovního ruchu Partner projektu: Svaz obchodu a cestovního ruchu (SOCR) Spolupracující subjekty: Asociace hotelů a restaurací ČR, Asociace kempů ČR, Asociace turistických informačních center ČR, Asociace lanové dopravy ČR
6
Evropa na cestě ke kvalitě služeb v cestovním ruchu
7
Hlavní principy systému Dobrovolnost, důvěryhodnost, otevřenost Zahrnuje: Technické předpoklady (hmatatelné aspekty) Zaměřuje se na: Měkké faktory (spokojenost zákazníka) Technické cechovní standardy Profesních sdružení Kategorizace kempů a chatových osad Klasifikace lyžařských středisek Jednotná klasifikace turistických informačních center Oficiální jednotná klasifikace ubytovacích zařízení Jak je služba poskytnuta? Zaměřuje se na spokojenost zákazníka Reflektuje kvalitu poskytnuté služby ČESKÝ SYSTÉM KVALITY SLUŽEB
8
Standard ČSKS Metodická součást systému Nepředepisuje konkrétní úroveň kvality Definuje požadavky pro I. a II. stupeň certifikace v systému
9
Standard ČSKS Zásady péče o kvalitu Poznání potřeb zákazníka Standardy poskytovaných služeb Odbornost a školení lidí Komunikace Aktivní práce se stížnostmi a připomínkami
10
K čemu vám může Český systém kvality služeb pomoci?
11
Jak se můžete zapojit? Registrace na webových stránkách na www.csks.cz Školení vybraného trenéra kvality v Centru pro školení a regionální koordinaci ČSKS Poradenská činnosti příslušného regionálního koordinátora Aplikace jednoduchých zásad řízení kvality – požadavků Standardu ČSKS v organizaci Využití online nástrojů k zaslání požadavků k vyhodnocení Doporučení Hodnotitelského centra ČSKS k udělení certifikace Udělení Certifikátu kvality Specializovaným pracovištěm ČSKS
12
Školení trenérů kvality 1. st. ČSKS
13
Co Vám ČSKS může přinést?
14
Jak vnímají ČSKS zapojení provozovatelé?
15
Co ještě může ČSKS nabídnout?
16
Zapojte se! Český systém kvality služeb začíná tam, kde ostatní končí. „Pojďte s námi cestou kvality…………“ V Olomouckém kraji tč. zapojeno 197 subjektů z 246 možných podporovaných projektem.
17
Zapojte se! Český systém kvality služeb začíná tam, kde ostatní končí. „Pojďte s námi cestou kvality…………“ Nejbližší kurzy Trenér kvality 1.st. : 25. – 26. 3. 2015 Šumperk (Jesenicko sdružení cest. ruchu) 28. – 29. 4. 2015 Olomouc (ORE-institut, o.p.s.)
18
Děkuji Vám za pozornost. Zdeněk Kotulák, Bc., MBA Regionální koordinátor Českého systému kvality služeb Okresy: Jeseník, Šumperk, Olomouc, Prostějov a Přerov Centrum pro školení a regionální koordinaci ČSKS Dolní náměstí č. 7, 779 00 Olomouc T-mobile: + 420 602 763 127 E-mail: zdenek.kotulak@csks.cz web: www.csks.czzdenek.kotulak@csks.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.