Přisvojit si hodnoty zákazníka a přizpůsobit své jednání (výzkum trhu -> vyhodnotit, o co je zájem) => potencionální zákazníci si určí hodnoty, které.

Similar presentations


Presentation on theme: "Přisvojit si hodnoty zákazníka a přizpůsobit své jednání (výzkum trhu -> vyhodnotit, o co je zájem) => potencionální zákazníci si určí hodnoty, které."— Presentation transcript:

1

2 Přisvojit si hodnoty zákazníka a přizpůsobit své jednání (výzkum trhu -> vyhodnotit, o co je zájem) => potencionální zákazníci si určí hodnoty, které firmy následují za účelem budoucího úspěchu

3 Dokázat zákazníka zaujmout svým výrobkem a ne vyhovět jeho požadavkům a slevit ze svých hodnot

4 Založena pár přáteli v Anglii – 90. léta Kreativní nápady postavené na hodnotách Vyrábění kvalitního oblečení pro aktivní volnočasové sporty (vydrží dlouho, zachovají si funkčnost, nepodléhají výstřelkům módy) Test „houpacího křesla“

5 kvalitafunkčnost šetření ŽP Využívání co nejméně vzácných zdrojů => Mohou ukázat, jak jim záleží na prostředí okolo nás Rovnice úspěchu podle howies® Odvody 1 % z obratu nebo 10 % ze zisku na sociální projekty a projekty ŽP

6 Úspěch strategie, nadchli pro svou myšlenku další lidi, rozšířili sortiment Zavedli „beta verzi oděvů“ Finanční problémy -> Timberland

7 Hodnoty dělí do třech kategorií – Globální lidská práva Všichni zaměstnanci kdekoliv na světě budou pracovat za stejných podmínek – Životní prostředí Bonusy na nákkup ekologických aut, ceny za ekologické inovace – Život místní obce Pořádání akcí v místech, kde stojí továrny


Download ppt "Přisvojit si hodnoty zákazníka a přizpůsobit své jednání (výzkum trhu -> vyhodnotit, o co je zájem) => potencionální zákazníci si určí hodnoty, které."

Similar presentations


Ads by Google