Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRudolf Pospíšil
2
Přisvojit si hodnoty zákazníka a přizpůsobit své jednání (výzkum trhu -> vyhodnotit, o co je zájem) => potencionální zákazníci si určí hodnoty, které firmy následují za účelem budoucího úspěchu
3
Dokázat zákazníka zaujmout svým výrobkem a ne vyhovět jeho požadavkům a slevit ze svých hodnot
4
Založena pár přáteli v Anglii – 90. léta Kreativní nápady postavené na hodnotách Vyrábění kvalitního oblečení pro aktivní volnočasové sporty (vydrží dlouho, zachovají si funkčnost, nepodléhají výstřelkům módy) Test „houpacího křesla“
5
kvalitafunkčnost šetření ŽP Využívání co nejméně vzácných zdrojů => Mohou ukázat, jak jim záleží na prostředí okolo nás Rovnice úspěchu podle howies® Odvody 1 % z obratu nebo 10 % ze zisku na sociální projekty a projekty ŽP
6
Úspěch strategie, nadchli pro svou myšlenku další lidi, rozšířili sortiment Zavedli „beta verzi oděvů“ Finanční problémy -> Timberland
7
Hodnoty dělí do třech kategorií – Globální lidská práva Všichni zaměstnanci kdekoliv na světě budou pracovat za stejných podmínek – Životní prostředí Bonusy na nákkup ekologických aut, ceny za ekologické inovace – Život místní obce Pořádání akcí v místech, kde stojí továrny
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.