Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilStanislav Prokop
1
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
2
Destinační management Český Krumlov Ing. Eliška Koričarová www.ckrumlov.cz/destination
3
Úsek cestovního ruchu Úsek cestovního ruchu je zřízen a provozován Českokrumlovským rozvojovým fondem, spol. s r.o. (ČKRF) - 100% dceřiná společnost města Český Krumlov Úsek cestovního ruchu tvoří: Destinační management Český Krumlov, DM (2001) -koordinace, podpora a rozvoj destinace, marketingový servis pro partnery, spolupráce s podnikateli, státní sférou místní samosprávou a neziskovými organizacemi Infocentrum Český Krumlov, IC (1994) -oficiální turistické informační centrum města Oficiální informační systém regionu Český Krumlov, OIS (1997) - management a správa komplexního informačního systému (www.ckrumlov.cz)www.ckrumlov.cz Jednotlivá střediska jsou z hlediska činnosti provázaná, z hlediska financování jsou nezávislá. www.ckrumlov.cz/destination
4
Destinační management Činnost destinačního managementu je financována z rozpočtu města, z rozpočtu ČKRF, z grantových programů a finanční podpory partnerů Spoluvytváří a garantuje oficiální a komunikační strategii destinace Koordinátor vývoje cestovního ruchu Komunikuje se subjekty cestovního ruchu a kultury v místě a iniciuje tvorbu společných produktů Spolupráce se zahraničními partnery Zajišťuje krizový management cestovního ruchu Společně s IC a tiskovým mluvčím města vytváří vnější image Českého Krumlova www.ckrumlov.cz/destination
5
Cíle roku 2010 Upevnění povědomí o Českém Krumlově jako destinaci zážitků mnoha druhů, destinaci s bohatým programem pro vícedenní pobyt Důraz na individuálního návštěvníka Hlavní zdrojové trhy: Česká republika, Rakousko, Německo, Maďarsko Prioritní aktivity: e-marketing, pobytové balíčky Další aktivity: podpora segmentu Groups a MICE www.ckrumlov.cz/destination
6
Marketingové pilíře / témata Mezinárodní hudební festival – José Cura Výstava Příběh města Český Krumlov – navazuje na loňské oslavy 700 let města Hradní muzeum – celoroční provoz Statního hradu a zámku Český Krumlov www.ckrumlov.cz/destination
7
Podpora prodeje destinace E-marketing / webová prezentace Fotobanka, multimédia Pobytové balíčky Soutěže Veletrhy, workshopy, prezentace Edice Fam / Press tripy Nabídka destinace na MICE akce Městské akce www.ckrumlov.cz/destination
8
PR a komunikace inzertní kampaň v denním tisku, reklamní kampaň v pražském metru E-marketing Zapojení do sociálních sítí Spolupráce s CzechTourism – www.kudyznudy.cz www.kudyznudy.cz Spolupráce s JCCR – www.jiznicechy.czwww.jiznicechy.cz Tiskové zprávy, aktuality,... www.ckrumlov.cz/destination
9
Spolupráce s partnery Jour fix Komise cestovního ruchu Sdružení průvodců CzechTourism, Sdružení České dědictví UNESCO, JCCR apod. www.ckrumlov.cz/destination
10
Statistická šetření, marketingové výzkumy 2009 – marketingový výzkum – společnost STEM/MARK Každoroční statistické šetření – návštěvnost stálých expozic, kulturních akcí, vytíženost ubytovací kapacity apod. www.ckrumlov.cz/destination
11
Děkuji za pozornost www.ckrumlov.cz/destination
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.