Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem
2
Prezentací Vás provází Jan Halíř +420 774 741 611 halir@hotelsolutions.cz www.hotelsolutions.cz www.lepsihotel.cz 2
3
SVĚT UŽ NENÍ JAKO DŘÍV
4
JAKÝ JE DNEŠNÍ KLIENT Komunikuje online - sdílí, lajkuje, chatuje Chce všechno hned Říká svůj názor a očekává komunikaci
5
-Jednoduchost -Jedním klikem chci vše vyřešit -Menší obsah dat -Nebo responzivní web Mobilní weby
6
Usnadněme hostům život Vlastní web: - online rezervace - online chat - sociální sítě
7
Prodej probíhá také online - Web sám o sobě - SEO - PPC
8
Prodej probíhá také online - Facebook reklamy
9
Jsou obrovská!!!! Sociální média
10
Věděli jste, že... 89% zákazníků si vyhledává podnik na internetu před tím, než ho navštíví 90% zákazníků důvěřuje doporučením od osob, které znají, 70% důvěřuje doporučením od neznámých lidí
11
Komunikace na sociálních sítích - Reagujte rychle - Mluvte řečí Vašich klientů - Nedávejte to někomu za trest na starost - Upozornění mailem při nové recenzy apod.
12
Facebook
13
Facebook - kroťte své emoce
14
Facebook remarketing
15
RECENZNÍ PORTÁLY - Odpovídejte - Směřujte hosty - Vygooglete si, kde se o Vás píše
16
PŘEJI PĚKNÝ DEN! Jan Halíř +420 774 741 611 halir@hotelsolutions.cz www.hotelsolutions.cz www.lepsihotel.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.