Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilEmma Matějková
1
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF
2
Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých nástrojů a možností pro propagaci a podporu prodeje ve vašem podniku.
3
Cíl školení získat odpovědi na základní sadu otázek pro využití internetu jako média pro propagaci Vašeho podniku Proč? Co? Jak? Kde? Kdo? Za kolik? Kdy?
4
Proč? internet jako nástroj k propagaci srovnání s jinými formami propagace přednosti a omezeni statistiky
5
Co? co chcete prezentovat rozšířené mýty a omyly nejčastější chyby
6
Jak? formy internetové propagace texty/články vyhledávání videa emailing firemní www stránky bannery sociální sítě
7
Kde? jak vybírat servery, na kterých vaše kampaně poběží
8
Kdo – komu? kdo je cílová skupina, kterou chceme oslovit? pohlaví věk zájmy obor lokalita
9
Kdo – s kým? kdo se bude o kampaň starat? interní versus externí správce
10
Za kolik? jaké ceny můžete očekávat u jednotlivých forem kampaní srovnání nákladů na interní/externí zdroje jaké slevy můžete dostat a za jakých podmínek
11
Kdy? načasování kampaně výběr propagace s ohledem na sezónnost rozplánování kampaní v průběhu roku
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.