Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAlbert Mach
1
Nabídka služeb TMS Petr Galatík – TMS, A.B.Svojsíka 28, Vyškov, telefon: , mobil: fax: mail:
2
Portfolio služeb Konzultantství Trenérství, školitelství Koučování
Auditorská činnost Přednášková činnost Projektová činnost Odborné publikování Moderování konferencí Moderování panelových diskusí Zprostředkování služeb dalších expertů pro výše uvedené činnosti
3
Portfolio služeb Konzultanství
především pro oblast managementu, řízení firem, procesů a práce jak prodejních týmů tak jednotlivců. Trenérství a školitelství především v oblasti činností prodejních týmů a managementu formou otevřených nebo „ in house „ kurzů. Koučování především v prostředí korporací, podnikové sféře. Koučink manažerských a prodejních dovedností.
4
Trenérství a školitelství
Otevřené a „ in house „ kurzy: - Základy koučinku Vyjednávání pro manažery Vyjednávání pro obchodní zástupce Merchandiser jako člen týmu obchodního zástupce V rámci všech výše uvedených kurzů je součástí nabídky také další pomoc pro využití a implementace získaných dovedností z kurzů přímo v pracovním procesu v předem stanoveném časovém horizontu a frekvenci spolupráce s jednotlivými účastníky kurzů.
5
ZÁKLADY KOUČINKU zvýšit efektivitu práce členů pracovního týmu formou vlastního sebepoznání ??
PROGRAM: Co je a není koučink ? Podstata koučinku a základní předpoklady úspěšného koučinku Manažer jako kouč Proces spolupráce kouč – koučovaný a fáze koučovací schůzky Základní nástroje koučinku Otázky a zpětná vazba KOMU JE KURZ URČEN: Ředitelům společností Střednímu a vyššímu managementu jakýchkoliv společností Všem, kteří mají zájem o vlastní rozvoj a rozvoj svých pracovníků
6
VYJEDNÁVÁNÍ Jak být správně připraven na vyjednávání nejen ročních obchodních podmínek
PROGRAM: Co je to vyjednávání Základní rozměry vyjednávání (proč, co, s kým, jak) Zájmy a postoje Fáze procesu vyjednávání (vytváření vztahů, práce s informacemi, dávání a hodnocení návrhů, uzavírání dohody) Taktiky a strategie při vyjednávání ZÍSKANÉ POZNATKY VÝRAZNĚ POMOHOU: Regionálním manažerům prodeje Manažerům pro klíčové zákazníky Obchodní ředitelům Nákupčím
7
VYJEDNÁVÁNÍ PRO OBCHODNÍ ZÁSTUPCE Jak vyjednat správné podmínky spolupráce na maloobchodní prodejně ?? PROGRAM: Co je to vyjednávání Základní rozměry vyjednávání (proč, co, s kým, jak) Typy vyjednávačů Fáze procesu vyjednávání (vytváření vztahů, práce s informacemi, dávání a hodnocení návrhů, uzavírání dohody) Řešení konfliktních situací ZÍSKANÉ POZNATKY VÝRAZNĚ POMOHOU: Obchodní zástupci Vedoucí maloobchodních prodejen Nákupčí Regionální manažeři prodeje
8
MERCHANDISER A JEHO ROLE V OBCHODNÍM TÝMU Merchandiser jako člen týmu obchodního zástupce Jak zajistit maximální efektivitu spolupráce obchodního zástupce a merchandisera PROGRAM: Co vše je merchandising ? Role, pozice a úkoly merchandisera a obchodního zástupce Průběh návštěvy merchandisera a obchodního zástupce na maloobchodě Možnosti zkvalitnění spolupráce merchandisera a obchodního zástupce Výběr, kontrola, hodnocení a motivace merchandisera KOMU JE KURZ URČEN: Obchodní zástupci Regionální manažeři prodeje Merchandising manažer
9
Další oblasti školení profesionální vedení lidí
administrativní dovednosti hodnotící pohovor interní komunikace komunikační dovednosti obchodní dovednosti služby zákazníkům zvládání konfliktních a stresových situací „ time management “ přesvědčivá prezentace manažerská komunikace manažerské dovednosti péče o klienta profesionální manažer
10
Další oblasti školení delegování vedení porad
základy manažerského koučování, vedení rozvojových pohovorů „ Change management „ - komunikace a psychologie změny projektový management sebepoznání a osobní výkonnost strategický management, strategické plánování " team building " " team management " " time and stress management " emoční inteligence
11
Realizovaná koučovaná témata
Individuální Prodejní techniky Zdolávání námitek Zvyšování viditelnosti a dostupnosti výrobku na maloobchodě Hodnocení podřízeného Plnění individuálních plánů Příprava na jednání Měsíční hodnocení Zvýšení kvality komunikace Stanovení akčního plánu Rozvoj práce manažerova týmu Hodnocení podřízených atd.
12
Realizovaná koučovací témata
Týmová Zavádění výrobku na trh Změna odměňovacího řádu Zvýšení kvality komunikace týmu Postup plnění kvartálního plánu Kvalita přípravy na roční jednání Dostupnost a znalost informací pro jednání Stanovení ročního plánu Roční hodnocení Realizace projektu „ Premium brand „ Realizace projektu „ Customer retention „ atd.
13
Reference JBC Brno
14
Představení Petr Galatík - kouč obchodních a manažerských dovedností
- bydliště - Vyškov - Absolvent Vysoké školy dopravy a spojů v Žilině Absolvent postgraduálního studia na Vysoké školy ekonomické v Bratislavě, katedra Zahraničního obchodu Absolvent certifikovaného koučovacího programu „ „Úmění a věda koučinku „ při Erickson College Vancouver ( Kanada ) organizované Koučink centrem Praha Absolvent programu „ Koučování excelentních týmů „ při Erickson College Vancouver ( Kanada ) organizované Koučink centrem Praha
15
Představení Člen „ International Coach Federation „
Člen „ České asociace koučů „ Lektor a konzultant v oblasti práce prodejních týmů a individuálních prodejních a manažerských dovedností - V minulosti pracující 17 let v pozici obchodního ředitele a národního manažera prodeje společností Tabák Philip Morris, Pepsi Co, Yoplait, Bestfood, Vitana, - Koučovací praxe – 3 roky, zejména v oblasti práce prodejních týmů a rozvoje koučovacích dovedností manažerů
16
Děkujeme za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.