Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilDominik Ovčačík
1
Kontokorentní úvěr Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí
2
Faktory ovlivňující výši nabídky výrobní náklady: Jestliže se výše výrobních nákladů vzhledem k tržním cenám snižuje, podniky rozšiřují výrobu. ceny výrobních substitutů: Výrobky, které jsou ve výrobě nahraditelné jinými výrobky. Roste-li cena jednoho substitutu, pak nabídka jiného klesá, neboť zájem výrobců se přesouvá na výnosnější výrobu
3
Faktory ovlivňující výši nabídky způsob organizace trhu: Státní zásahy (daňový systém, úroková míra, konkurence, míra monopolizace trhu). Dotace: formou daňových úlev zvyšuje nabídku formou garantovaných cen zvyšuje nabídku
4
Faktory ovlivňující výši nabídky Clo: Vysoké clo zvyšuje ceny dováženého zboží a tím chrání domácí výrobce před konkurencí. Nabídka na vnitřním trhu však většinou klesá.
5
Cenová elasticita nabídky činnosti finančního řízení: vedení účetnictví plánování a rozpočetnictví nákladů, výnosů a zisků v jednotlivých firemních činnostech
6
Cenová elasticita nabídky
9
Finanční řízení podniku Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.