Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Téma: Co funguje v mobilním marketingu

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Téma: Co funguje v mobilním marketingu"— Transkript prezentace:

1 Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Autor: Tereza Hubičková, O2 Media

2 5 Každé médium chce své TIPŮ, JAK MŮŽE MOBIL PRACOVAT PRO VÁS
PERSONALIZUJTE Vyzvedněte benefity pro daný segment WOM EFEKT Povzbuďte zákazníka, aby se rozdělil VŠE SE DĚJE V MOBILU Využijte spontánní reakce JEDNODUCHOST Nekomplikujte to NĚKTERÉ VĚCI JSOU ZADARMO Využívejte takové mobilní nástroje, které jsou pro příjemce zdarma a umí je ovládat

3 1. TIP – VÍTE S KÝM MLUVÍTE, VYUŽIJTE TOHO
„Pokud se snažíte přesvědčit lidi, aby něco udělali nebo koupili, myslím, že byste měli používat jejich jazyk, jazyk, ve kterém uvažují.“ David Ogilvy 5 + Známe individuálního zákazníka Umíme je segmentovat Můžeme kombinovat parametry cílení Umíme vypracovat analýzu efektivního zacílení Posunujeme cílení podle „zájmů“ na cílení podle zájmů … ale je to trochu více práce

4 1. TIP – VÍTE S KÝM MLUVÍTE, VYUŽIJTE TOHO
Ženy chtějí něco jiného a muži také Personalizovaná sdělení pro obě skupiny včetně předmětu MMS, ale i textu samotné MMS

5 1. TIP – VÍTE S KÝM MLUVÍTE, VYUŽIJTE TOHO
Ženy chtějí něco jiného a muži také Technické věci pro muže Růžová pro ženy Vizuál landing page

6 1. TIP – VÍTE S KÝM MLUVÍTE, VYUŽIJTE TOHO
Ženy chtějí něco jiného a muži také Muži Počet unikátů: Počet kliků: 987 CTR: 3,29% Počet vyplněných formulářů: 339 Konverze: 34% (vzorec: počet vyplněných formulářů/počet klikůx100) SHRNUTÍ: Ženy Počet unikátů: Počet kliků: 1304 CTR: 4,35% Počet vyplněných formulářů: 418 Konverze: 32% (vzorec: počet vyplněných formulářů/počet klikůx100)

7 2. TIP – Dejte zákazníkovi důvod a on bude pracovat pro vás
„Šeptanda je ta nejlevnější forma reklamy a také ta s nejvyšší mírou důvěry od zákazníků.“ Götz Werner (dm drogerie) 4 + Stačí pouze jeden klik, ale musíte mu to říct a dát mu důvod, aby to poslal dál Můžete využít různých mechanik pro WOM efekt Změříme WOM efekt Řekneme vám, kdo to je a odkud … a je to zadarmo

8 2. TIP – Dejte zákazníkovi důvod a on bude pracovat pro vás
Case study: Podpora nového CD Stinga komunikace soutěže komunikace SMS a MMS celkem osloveno zákazníků: počet odeslaných registračních formulářů: 252 konverze: 1, 01% WOM: 15% (38 registrovaných mimo oslovený target)

9 3 + 3. TIP – Co, kde, do kdy……. … a nejsou třeba další náklady
Komunikace benefitu a časová urgence zvyšují výkonnost mobilních kampaní Nechte reagovat zákazníka přímo v mobilu Využijte možnosti reakce pro zákazníka zdarma … a nejsou třeba další náklady

10 3. TIP – Co, kde, do kdy……. Case study: Freeport
v případě, že v textu jsou komunikovaná výše slev, CTR dosahuje vyšších výsledků Komunikace výše slevy přímo v textu SMS Akce: Valentýn Počet SMS: cílení: 18 – 55 let, kraj JM + Vysočina CTR: 0,92% Akce: povánoční výprodej Počet SMS: cílení: 18 – 55 let, kraj JM + Vysočina CTR: 3,19 %

11 2 + 4. TIP – Vše na jeden klik … a je to okamžitě
Znalost cílové skupiny je pro výkonnost mobilního marketingu nezbytná Uvědomte si, že vše je nutné optimalizovat pro mobil. Bohužel neexistuje standardizace. Například: mobilní web není to samé jako PC web … a je to okamžitě

12 4. TIP – Vše na jeden klik Cíl pro mobilní marketing - aktivace služby
Mobilní média - cílené MMS, bannery Interakce - proklik na mobilní microsite Reach: - MMS – banner – imprese: Cílení: - jen na konkrétní typy telefonů Výsledky MMS - počet kliků: CTR: 21,63% bannery: - počet kliků: CTR: 1,69% Vizuál MMS

13 5. TIP – Některé věci jsou skutečně zadarmo i v dnešní době
1 + WHITELISTING mobilních kampaní: Využijte unikátní možnost operátorů! Zákazník skutečně nemusí platit za stahování dat do mobilu.

14 Děkuji za pozornost! Dotazy?
Tereza Hubičková, Manager pro IAS CRM a prodej Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Za Brumlovkou 2/266 Praha 4 – Michle


Stáhnout ppt "Téma: Co funguje v mobilním marketingu"

Podobné prezentace


Reklamy Google