Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
2
NĚKTERÉ Z NAŠICH 27 ZNAČEK
3
#strategyleadership
4
Digitální trendy?
5
We seek nothing but perfection. MONOLOG vs. TRIALOG
6
Shut up and buy our shit!
7
Spotřebitelé vs. Marketéři
8
HLAVNÍ SPOJKA KE SPOTŘEBITELŮM
11
BRAND ADVOKÁTI
12
SHARE RATE
13
MUSÍME NÁŠ REACH ZVÝŠIT Díky kvalitnějšímu obsahu
14
NABÍRÁNÍM KVALITNÍCH FANS Konstantní cenově výhodná akvizice relevantních fanoušků
15
JAK POZNAT, KDO SE S NÁMI CHCE BAVIT 200 vyplněných dotazníků Objevili jsme 200 fanoušků, kteří se s námi chtějí bavit
16
CO NÁS VYTRESTALO
17
We seek nothing but perfection. CASE STUDY APEROL SPRITZ
19
VELKÝ OFFLINE EVENT
22
FOURSQUARE 230 checkinů (2 500 – 4 000 zasažených lidí) 13 % checkinů bylo sdíleno i na facebooku (1 000 zasažených lidí) Využito 41 specials (drink zdarma)
23
Blogeři Oslovili jsme 57 food a fashion blogerů 30 blogerům jsme poslali balíček
24
VÝSLEDKY 9 velkých článků Dali jsme produkt ochutnat influencerům Získali jsme důvěryhodné recenze na internetu
25
VÝSTUPY SOCIÁLNÍ SÍTĚ
27
www.hvezdicek.cz
28
We seek nothing but perfection.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.