Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu
2
www.kudyznudy.cz Kampaň na podporu DCR Cíl: opustit tradiční stereotypy při propagaci DCR, koncentrace na zážitky Kampaň na podporu DCR od dubna do listopadu 2010 – televize, print, outdoor, internet… - dvě hlavní vlny (jaro a podzim) Po celou dobu: internetová a printová kampaň Spotřebitelé kampaň vnímají jako jednotnou, s akcentem na jednotlivá témata a sezónnost. Předpokládaná částka: 50 milionů vč. DPH
3
www.kudyznudy.cz Dny domácího cestovního ruchu Možnost ukázat na význam DCR a prezentovat jej vůči médiím, odborníkům i veřejnosti Seriál akcí na propagaci turistické nabídky v Česku Červen – září 2010
4
www.kudyznudy.cz Nový portál Kudy z nudy Pro veřejnost: atraktivnější vzhled portálu, snadnější a rychlejší vyhledávání Pro podnikatele: možnost spravovat svůj profil, statistiky návštěvnosti jejich prezentace, kampaň na podporu portálu Pro odbornou veřejnost: možnost vlastního profilu (vkládat akce, fotografie, aktivity) Zapojení portálu do sociálních sítí (rozvoj stránek KzN na Facebooku, videokanál na Youtube, soutěže, hry)
5
www.kudyznudy.cz Turistická informační centra Systém sledování návštěvnosti Propagační materiál pro TIC – mapa atraktivit Kampaň pro TIC – zejména v regionálních médiích, propojení aktivit Kudy z nudy s OTIC, propagace v rámci DDCR
6
www.kudyznudy.cz Děkuji za pozornost a Přeji Vám krásný den!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.