Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Nové funkce v novém Skliku

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Nové funkce v novém Skliku"— Transkript prezentace:

1 Nové funkce v novém Skliku
… najdu tam, co neznám !

2 Základní vlastnosti Skliku
Reklama typu PPC (pay per click) Pouze textová reklama Výkonnostní reklama – platíte za přivedeného návštěvníka na Vaše stránky Minimální cena za proklik je 20 haléřů bez DPH Maximální cenu za proklik určuje inzerent Přesné stanovení denního rozpočtu Reklama ve vyhledávání na Seznamu a na dalších službách (Zboží.cz, Sport.cz, Super.cz…)

3 Umistění Skliku v hledání na Seznam.cz a v obsahu na Novinky.cz
dovolená

4 Fakta o Skliku Sklik je na trhu od Června 2006
spuštěn nový Sklik Nyní: Přivede denně na stránky inzerentů návštěvníků Zásah na více než 90% internetových uživatelů v ČR 1 milión aktivních inzerátů aktivních účtů CTR dynamicky roste Průměrná cena za proklik se téměř nezvyšuje

5 Nový Sklik od února 2010 Rychlost Optimalizace rozpočtu
Vylepšené řazení inzerátů v hledání Nový import dat Měření konverzí Nastaveni kampaní, statistické reporty Kontextové cílení – partnerská síť webů

6 Rychlost Skliku Změny v kampaních se projeví do 10 minut
Zastavení kampaně do 10 minut Statistiky jsou k dispozici za 30 minut Strhávání z Peněženky po 30 minutách

7 Optimalizace rozpočtu
Nová funkce, kterou nelze vypnout Rozkládá zobrazování inzerátů během dne, podle toho, jak je vyčerpaný denní rozpočet kampaně Optimalizace je vyhodnocována každou hodinu Je možné, že inzerent neuvidí svůj inzerát ve vyhledávání, protože ten se zobrazí na jedno hledání z deseti Udržení konkurence a zajímavosti inzerátů ve hledávání po celý den

8 Vylepšené řazení inzerátů – hledání
Inzeráty se už neřadí „Max.CPC x CTR“ Inzeráty řadí „Max.CPC x kvalita“ Kvalita CTR (hlavní složka) Přesnost shody klíčového slova s dotazem Počet slov, jejich pořadí a tvar Hodnocení kvality účtu / kampaně / sestavy Úspěšnost klíčového slova v jiných účtech

9 Nový import dat Chytřejší a odolnější vůči chybám Rychlejší
Chyby v souborech se ošetřují nebo ignorují Doplňujeme některé chybějící údaje Možnost výběru kampaní a sestav k importu Rychlejší Import nyní trvá zlomek času Je vidět průběh importu Je možné nahrávat větší soubory 4 vs. 30MB

10 Měření konverzí Nemusí se zapínat, nyní je zapnuté pořád
Nastavení se přenáší ze starého Skliku Starý konverzní kód funguje Typy konverzí Rozlišení více akcí na straně klienta (prodej, registrace, kontakt)

11 Další novinky v Skliku Statistické reporty Nastavení kapaní
Nový report s informací o místě kliku (lze použít pro zapnutí/vypnutí webů) Report lze odeslat na více ů Nastavení kapaní Lze vyloučit konkrétní partnerský web Střídání inzerátů Optimální střídání alias A/B testování Rovnoměrné střídání

12 Nové kontextové cílení v Skliku
Zcela nová kontextová analýza obsahu stránky Přesnější cílení inzerátu na obsah stránky, pomocí tzv. signálů Spuštění kontextové (obsahové) síťe - léto 2010 Tematicky zaměřené stránky (cestování, stavebnictví…) Zvětšení inzertního prostoru pro inzerenty Větší zásah inzerentů na uživatele Nižší ceny za proklik než v hledaní

13 Na čem nyní pracujeme API Agenturní účet Hledání v účtu
Report s uvedeným typem konverze Obsahová síť + rozhraní pro partnerské weby

14 Prostor pro Vaše dotazy
Pavel Šoun Děkuji Vám za pozornost


Stáhnout ppt "Nové funkce v novém Skliku"

Podobné prezentace


Reklamy Google