Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
2
Projekt z operačního programu Operační program Praha – Adaptabilita Název je Základy lékařských věd pro studenty z nelékařských oborů a přípravný kurz pro doktorandy na 3.LF UK Veden pod číslem CZ.2.17/3.1.00/34148 Doba trvání 21 měsíců (2012 – 2014) Realizace projektu byla zahájena 1. 4. 2012 Termín ukončení projektu je 31. 1. 2014
3
1 - Inovace vzdělávání studentů vzhledem k rozšiřujícím se nárokům na jejich pregraduální přípravu 2 - Inovace vzdělávání pedagogů vzhledem k novým nárokům na jejich celoživotní profesní rozvoj 3 - Zvýšení efektivity vysokoškolské výuky - nové obsahy, metody a organizační formy práce jak pedagogů tak studentů 4 – Využití nových možností vzdělávání: PC, internet, domácí příprava, on-line výuka
4
Zaměření studijního oboru na proces učení studenta, nikoli na počet hodin strávených ve škole Snížení stávající studijní zátěže studentů – sladění s Evropským systémem převodu a sběru kreditů (ECTS) Vytvoření moderní struktury studia s novými učebními výstupy Vytvoření elektronických studijních materiálů pro samostudium a příprava na zavedení elektronických metod hodnocení dosažené úrovně znalostí a dovedností Vytvoření okamžité zpětné vazby pro studenty (příprava on-line hodnocení testů, kontaktu s učitelem) Celkové zvýšení kvality výuky a přípravy absolventů pro praxi
5
Seznam předmětů vhodných k inovaci a úprava jejich průběhu a výstupů Vytvoření obecných zásad výuky k jednotlivým předmětům v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků Příprava nových studijních materiálů, které budou provázány navzájem o Příprava tištěné příručky obsahující preklinické předměty o Vytvoření e-learningových kurzů Evaluace a ověření vytvořených materiálů Výuka dle inovovaných materiálů
6
Vytvoření souborů studijních materiálů pro výuku: o Přednášky - ppt prezentace o Samostudium - učebnice (příručka) o Distanční studium - e-learning Zajištění volného přístupu dotčených studentů ke studijním materiálům na internetu Realizace kurzu pro postgraduální studenty Publikace odborné knihy – učebnice Úvod do preklinické medicíny Realizace inovované výuky
7
Manažer projektu Zástupce manažera projektu – odborný vedoucí projektu Ekonom projektu Tvůrci příručky Školitelé Odborný asistent školitele Specialisté na grafickou úpravu textů a e-learningové texty Garant pilotních kurzů Oponent a odborný recenzent Jazykový recenzent
8
Studenti pregraduálního studia z oboru o Všeobecná sestra – prezenční studium o Všeobecná sestra – kombinované studium o Fyzioterapie o Veřejné zdravotnictví – prezenční studium o Veřejné zdravotnictví – kombinované studium o Dentální hygienistka Studenti postgraduálního studia Pedagogové – akademičtí pracovníci
9
Anatomie Fyziologie Patologická anatomie Patologická fyziologie Základy lékařské terminologie
10
Výběr a vyškolení pedagogů Zásady vytváření přednášek a prezentací Zásady vytváření e-learningových kurzů Zásady vytváření učebnice (příručky) Podpora při realizaci inovovaných kurzů v praxi
11
Příprava podmínek realizace projektu Vytvoření inovovaného obsahu jednotlivých předmětů Vytvoření nových studijních materiálů a doprovodných textů Vytvoření nových elektronických studijních materiálů dostupných na internetu Vytvoření nového e-learningového kurzu Ověření kurzu a inovované výuky
12
Sestavení odborného lektorského týmu Proškolení pedagogických pracovníků Nové e-learningové kurzy (dle inovovaných předmětů) Nové studijní materiály ke kurzům a k vyučovaným předmětům Zapojení studentů do inovované výuky Zavedení nového kurzu pro postgraduální studenty Uznání tohoto kurzu jednotlivými oborovými radami Vytvoření specializovaných www stránek a on-line kontakt se studenty
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.