Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilElen Moravcová
1
Jan Majer UČO:20996
2
Využití informačních technologií Vznik elektronického bankovnictví Vývoj elektronického bankovnictví Charakteristika elektronického bankovnictví
3
vysoká kvalita servisu národní a mezinárodní propojení sítí rychlá obsluha klienta veškerá obsluha z jednoho pracoviště dodatečné informace o klientech a trzích odbourání manipulace s penězi a šeky
4
Výhody:Klient nemusí při vykonávání bankovních operací fyzicky navštívit banku. Klient není omezován pracovní dobou poboček banky. Elektronické kanály fungují prakticky 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. Klient nemusí komunikovat s bankou jen z jednoho místa. Nevýhody: Nutnost mít k dispozici příslušné technické vybavení. Nutnost ovládat práci s daným technickým vybavením.
5
GSM banking Phone banking Home banking Internet banking GSM-SMS banking Atomatizovaná přepážka
6
BankaMěsíční poplatek za vedení běžného účtu ČSOB79 Česká spořitelna92 Komerční banka49 GE Money Bank89 Citibank63
8
O důležitosti elektronické komunikace s klienty svědčí i informace o zvyšujícím se počtu uživatelů přímého bankovnictví.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.