Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Provozní displej Diagnostický displej Bliká při zahřívání displeje
Svítí při nabíhání displeje Nízkotlaké přebití (krátce = 5,4b dlouze = 5,8b) přebití také brzdovým kontrolérem poloha FU Senzory pro automatické nastavení jasu displeje
2
Primární proud HL tlak v hlav. potrubí HB tlak v jímkách HB<6b zakázaná trakce - nejede HB<4,3b a V>10km/h -rychlobrzda Trolejové napětí Tažná a brzdná síla trakčních motorů Číslo vlaku Spotřebovaná energie Vrácená energie (rekuperace) Tlak v brzdových válcích 1. a 2. podvoz. (V>60km/h a zabzdění přídav. brzd.>0,4b pak zadá rychlobrzdu) Při LV brzdi průběžně! Počet vozidel přes UIC Zvolený systém Zakázaná trakce Bez symbolu jízda povolena Topení vlaku vypnuto. Po zapnutí ukáže proud topení a signalizuje osvětl. vlaku Pružinovka zabrzděno Po odbždění pružinovky ukáže např. v režimu R Návěstní světla Řízená přes UIC a součet tažných sil
3
(nedopněny meziobvody)
4
STŘÍDÁNÍ Zabrzdi přídavnou brzdu 1) Zvolíme češtinu 2)
5
5) Vypneme HV 4) 3) ZO 6) Stáhneme sběrač
6
7) 10) 9) 8) Změna systému Přestavíme směr do „0“
Ve strojovně kontrola vzduchového panelu (vše svisle) El. Panel Režim v R Vypnout el. brzdu MIREL zapnut. Ostatní svisle. „Rozhodíme páky brzd“ 9) 8)
7
11) 12) 13) 14) Po příchodu na stanoviště začneme s testem MIRELU
směrovou páčku do všech poloh. 12) Je-li povoleno zvednutí sběrače (modrý obrazec), zvedneme sběrač. Zrušíme závěr - doplňujeme tlak v HP. (Závěr se zavedl automaticky, protože jsme měli směr v „0“ déle než 2 sek. 13) Symbol prozatím zakazuje zapnutí HV - dokončíme test MIRELU. 14) Po změně barvy povoleno zapnutí HV.
8
15) 16) 18) 17) Meziobvody prozatím nejsou naplněny (20-30sek.)
FM1 FM2 FM3 FM4 16) Zadáme číslo vlaku a statistické číslo strojvedoucího 18) Zadáme číslo vlaku, OK a přenos dat. Číslo prvního HV je statistické číslo strojvedoucího 542xxxx a opět OK a přenos dat. 17)
9
Zadávání vlakových dat
VZ ZDA ZDE ZL délka vlaku v m BRN brzdící % V max max rychlost BRA druh vlaku u R = 9 Zadat postupně data a dvakrát potvrdit OBB strojvedoucí na systému OBB navíc potvrdí ovladačem PZB
10
Obvody jsou naplněny. Zapneme vlakové topení Trakce uvolněna Jízda je možná
11
Točení soupravy Průběžná brzda zabrzděna - natlač
(odbrzďovač - odvětrá lok) - zabrzdit. Vypnout HV Stáhnout sběrač Pohledem se přesvědčit o stažení sběrače
12
Klíč vlakového topení 1) modrý otoč - vyjmi 2) modrý zasuň a otoč
4) Otočit žlutý vpravo a vyjmeme žlutý klíč i klíčem vlakového topení 3) Otočit uzemňovací páku na doraz Zvol světla pro posun a zkontroluj odpojení UIC kabelu
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.