Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia."— Transkript prezentace:

1 KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA

2 Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia

3 Kolbův cyklus – vzdělávání dospělých

4 Efektivní komunikace a prezentační techniky Verbání komunikace Neverbální komunikace Bariéry komunikace

5 Efektivní příprava prezentace

6 P-A-N-I-K-A Proč prezentuji jaký mám cíl? Analyzuj pro koho komu budu prezentovat? Návrhy posluchačů očekávání. Informace CO prezentuji? Komunikace JAK to řeknu? Atmosféra důležité doplňující prvky.

7 PREZENTACE = = = = EMOCE X KREDIT X KONTAKT X KONTRAST P=EK3

8 Umění zaujmout, prosadit se a přesvědčit Vize řečníka Rétorika Práce s hlasem Práce se stresem Pocit vlastní hodnoty

9 Buď sám sebou a dopřej stejné právo druhým. Voltaire

10 Specifika komunikace a prezentace na veletrzích Význam veletrhů v současnosti Druhy veletrhů Struktura přípravy na veletrh Akční plán

11 Veletrh Podle Wikipedie je veletrh výstava produktů firem z jednoho odvětví, jejímž hlavním cílem je prezentovat odborné veřejnosti nové produkty a navazovat kontakty s velkoodběrateli. Na rozdíl od běžného trhu tedy nejde o přímý prodej koncovým zákazníkům; ten zde často nebývá možný nebo jen v omezené míře.

12 Globální – např. V oblasti informačních a komunikačních technologií Úzce specializované

13 Účel prezentace na veletrzích 1. budování image firmy, společnosti 2. představení produktů a řešení 3. vytvoření příležitostí pro kontakt se zákazníkem

14 Tři časové roviny Přípravná fáze – tvorba týmu Realizace prezentace Zpětná vazba a doporučení

15

16 Praktická cvičení Příprava prezentací Poskytnutí zpětné vazby Práce v e-learningu Prezentace závěrečného úkolu Sdílení

17 Věci se dají dělat dobře nebo tak jako vždycky.

18


Stáhnout ppt "KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia."

Podobné prezentace


Reklamy Google