Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilOliver Brož
1
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 1VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_11 11. 1. 20133.L 12. 12. 2012
2
Zpracování a interpretace marketingového výzkumu Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Management a marketing Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Výklad posledních dvou fází marketingového průzkumu, na praktickém příkladu procvičeno vyhledání a posouzení relevantních informací na internetu Tematická oblast: Marketingový výzkum a analýza zákazníka
3
Fáze marketingového výzkumu
4
Statistické zpracování statistické zpracování odborně náročná část výzkumu už při sestavování dotazníků je třeba brát v úvahu budoucí statistické zpracování metody popisné statistiky, faktorová, shluková a diskriminační analýza, analýza časových řad… zpracování pomocí počítačových programů, nutná znalost statistiky, aby nedošlo k chybné interpretaci výsledků Interpretace výsledků a doporučení
5
Statistické zpracování interpretace výsledků a doporučení výsledky zpracování shromážděných informací musí být předány odpovědným pracovníkům ve formě ucelených, verbálně formulovaných závěrů a doporučení (nikoliv pouze jako přehled jednotlivých výsledků získaných statistickým zpracováním – tabulky, grafy musí být doplněny slovním doporučením činnosti či několika alternativami činnosti) Interpretace výsledků a doporučení
6
Statistické zpracování - úkol na stránkách http://www.vyplnto.cz/realizovane- pruzkumy/ si prohlédněte některý zveřejněný průzkum, zejména část Analýza zajímavých souvislostí a závislostí a pomocí tohoto nástroje se pokuste najít nějakou souvislost mezi některými odpověďmi na otázky.
7
Zdroje Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing, 1998. Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992 www.vyplnto.cz/realizovane-pruzkumy/ obrázky – kliparty sady Microsoft Office
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.