Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Personální aplikace pro AddOns Microsoft Office SharePoint 2007 Radek Sedlář 9. listopadu 2006.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Personální aplikace pro AddOns Microsoft Office SharePoint 2007 Radek Sedlář 9. listopadu 2006."— Transkript prezentace:

1 Personální aplikace pro AddOns Microsoft Office SharePoint 2007 Radek Sedlář 9. listopadu 2006

2 O čem dnes bude řeč …  kdo je ecommerce.cz, a. s.  co jsou to personální aplikace  pro koho jsou určené  jak fungují personální aplikace  varianty, cena a obchodní model  vaše dotazy  závěr obsah prezentace

3 ecommerce.cz, a. s. Kdo je ecommerce.cz, a. s.  český softwarehouse zaměřený na vývoj rozsáhlých zákaznických řešení  téměř 7 let na trhu, 70 zaměstnanců, sídlo v Brně, pobočky v Praze a Uherském Hradišti  vybraní referenční zákazníci: –Tipos, SAZKA, Televize Prima –ČEZ, ČEPS, E.ON –O2, GTS Novera –Ministerstvo zahraničí, Ministerstvo školství, Karlova Univerzita, SZPI –HomeCredit, Česká Pojišťovna –Škoda Auto, Narex Česká Lípa, Skanska

4 Co jsou to personální aplikace?  sada několika aplikací usnadňujících běžnou personální agendu  slouží pro samoobslužnou komunikaci zaměstnance a zaměstnavatele zefektivnění administrativy, odbourání nepříjemného „papírování“ zrychlení oběh dokumentů a schvalování snížení chybovosti a ztrát jasně a rychle vyčíslitelné úspory nákladů  moduly Personalistika a Interní nákup  modulární systém  možnost propojení s dalšími aplikacemi, např. ERP systémem  podpora vývoje přímo společností Microsoft personální aplikace

5 Kdo pracuje s personálními aplikacemi?  každý zaměstnanec firmy  „zasáhnou“ celou společnost  vhodné pro všechny společnosti, kde má většina zaměstnanců přístup k počítači  úspory přináší i firmám, kde zaměstnanci nejsou v jedné lokalitě pro koho jsou určeny

6 personalistikainterní nákup základní popis funkcionality, moduly základní modul skladová evidence skladová evidence interní nákup interní nákup schválení výdajů schválení výdajů služební cesty služební cesty dovolená majetekškolení

7 základní modul Funkce tohoto modulu  přehledný, konfigurovatelný seznam zaměstnanců s kontakty (telefon, email, IM apod.), vždy aktuální a kompletní, včetně nových zaměstnanců  správa společných informací pro další moduly  přehledný hierarchický seznam oddělení (tzv. „organizační pavouk“), pro orientaci nových zaměstnanců, vedoucí pracovníci  přehled funkcí a nadřízených pracovníků  možnost automatického importu z jiného systému (personální modul ERP apod.)  bezpečnost, přístupová práva základní modul

8 seznam zaměstnanců

9

10 zaměstnanec - detail

11 personalistika Funkce tohoto modulu  dovolená, náhradní a neplacené volno  služební cesty  schválení ostatních výdajů  odbourává papírování, zjednodušuje schvalování a oběh dokumentů  nabízí různé schvalovací procesy pro různé druhy žádostí personalistika dovolená služební cesty schválení výdajů

12 personalistika - dovolená, náhradní volno Funkce tohoto modulu  žádosti o dovolenou, náhradní a neplacené volno –vypsání žádosti a její postoupení do schvalovacího procesu –možnost schválení či zamítnutí jednotlivými schvalovateli, –notifikace emailem o změnách stavu žádosti, –přehledná evidence žádostí a jejich stavu.  umožňuje automaticky každému zaměstnanci i jeho nadřízenému sledovat čerpání dovolené a náhradního volna  společný kalendář dovolené, volna a služebních cest personalistika dovolená služební cesty schválení výdajů

13 žádost o dovolenou

14 upozornění na novou žádost

15 žádost o dovolenou

16

17 kalendář

18 přehled žádanek

19 personalistika – služební cesty Funkce tohoto modulu  žádosti o služební cesty –základní informace o cestě –předpokládané náklady –žádost o zálohy  vyúčtování služební cesty –výpočet nároku na diety –vyúčtování jízdy vlastním motorovým vozidlem –evidence výdajů –u zahraničních cest přepočítání měn  schválení vyúčtování služební cesty  společný kalendář dovolené, volna a služebních cest personalistika dovolená služební cesty schválení výdajů

20 služební cesta

21 personalistika – schvalování výdajů Funkce tohoto modulu  schválení ostatních výdajů –výdaje zaměstnance související s jeho činností –jednoduchý proces schválení a proplacení personalistika dovolená služební cesty schválení výdajů

22 schvalování nákladů

23 interní nákup Funkce tohoto modulu  zjednodušení správy a distribuce kancelářských potřeb, propagačních materiálů, spotřebního materiálu, podpůrné elektroniky atd.  evidence co je nakoupeno (jednoduchá skladová evidence) – příjmy a výdaje  žádosti o využití nabízeného materiálu a jejich schvalování  žádanky o nové kancelářské potřeby, propagační materiály atd. interní nákup skladová evidence skladová evidence interní nákup

24 interní nákup – skladová evidence Funkce tohoto modulu  evidence a distribuce kancelářských potřeb, propagačních materiálů, spotřebního materiálu, podpůrné elektroniky atd.  je určena pro potřebu interního nákupu a evidence, nenahrazuje účetní a skladový systém výrobních a distribučních společností  usnadňuje odpovědné osobě evidovat položky skladu a řadit je do účelových skupin pro interní nákup –s možností evidence příjmu položek –s možností výpočtu aktuální průměrné ceny –s možností evidence inventurních rozdílů –sledování čerpání položek interní nákup skladová evidence skladová evidence interní nákup

25 schvalování nákladů

26 interní nákup Funkce tohoto modulu  žádanky o interní nákup  proces schvalování žádanek  třídění položek pro zařazení do schvalovacího procesu podle –druhu či kategorie žádané položky, –ceny žádanky,  materiál nebo pomůcka vydané na základě schválené žádanky jsou odepsány ze skladové evidence interní nákup skladová evidence skladová evidence interní nákup

27 propojení s ostatními aplikacemi Rozhraní do jiných systémů  aplikace může sloužit různým způsobem  zpřístupnění dat na portálu evidovaných v jiných systémech (například nárok na dovolenou, evidence zaměstnanců, oddělení apod.)  primární zdroj dat pro ostatní aplikace  samostatná aplikace  za tímto účelem má aplikace popsaná vstupní i výstupní rozhraní pro jednotlivé typy dat  možnost propojení s ERP systémy, docházovým systéme atd. rozhraní do jiných systémů rozhraní do jiných systémů

28 varianty, cena a obchodní model  Standard –na technologii Windows SharePoint Services i na technologii Microsoft Office SharePoint Server 2007 –možnost technologického upgrade  Enterprise –na technologii Microsoft Office SharePoint Server 2007 –konektory do externích systémů (ERP) –možnost dalších úprav dodavatelem („customizace“) –možnost objednání supportu interní nákup personalistika základní modul personalistika interní nákup

29 O čem dnes byla řeč …  kdo je ecommerce.cz, a. s.  co jsou to personální aplikace  pro koho jsou určené  jak fungují personální aplikace  varianty, cena a obchodní model  vaše dotazy  závěr shrnutí prezentace

30 obsah prezentace Prostor pro vaše dotazy

31 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Personální aplikace pro AddOns Microsoft Office SharePoint 2007 Radek Sedlář 9. listopadu 2006."

Podobné prezentace


Reklamy Google