Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRadim Pešan
1
Sdílením k úspěchu aneb Sdílením k profesionalizaci = úspěch Stanislava Kabele, Asim El Amin
2
M.L.S. = Multiple Listing System Služba M.L.S. Pro profesionály Inspirace ze zahraničí
3
Jaké jsou podmínky pro M.L.S v USA? Legislativní zázemí Certifikace makléřů (studium, praxe, zkoušky) 90% obchodů přes systém MLS 70% smluv je exkluzivních Výše provize 5-6% Sdílení 60:40 nebo 50:50
4
Jaké jsou provize mimo ČR? Rakousko – až 3% prodávající, až 3% kupující Německo – 3 - 7%, průměr cca 5% Francie – cca 4,7% Velká Británie – cca 1,5% Itálie - 4-6% Španělsko - 3-6% Holandsko - 4-8%
5
Jaká je půda pro M.L.S v ČR? Legislativní volnost Certifikace individuální Renomé profese nízká 50% prodejů bez realitního makléře 30% exkluzivních smluv Výše provize cca 3%
6
Kolik je makléřů v ČR? Živnostenská oprávněnícca 20 000 „ičo“ Na portálech inzerujecca 9 000 makléřů Ve franšízách zapojenocca 6 000 makléřů
7
Jak dnes obvykle funguje spolupráce? Vlastní okruh obchodních přátel a spolupracujících partnerů Komunikace individuální
8
Stav důvěry? Důvěra lidí k makléřům Důvěra mezi makléři
9
Přizpůsobení M.L.S. českému trhu Můžete si vybrat, s kým sdílíte zakázky Provize může být rozdílná u každé zakázky Procentní výše, absolutní hodnota Výši provize si určujete sami Praxe: sdílení cca 1% vč. DPH (odpovídá 73:27)
10
Výhody M.L.S Získání více exkluzivních zakázek Zvýšení prodejnosti obchodních případů Získávání nových obchodů Neveřejné nemovitosti Další nástroje (např. srovnávací analýzy, párování poptávek)
11
Získávání více exkluzivních smluv Důležitý nástroj pro jednání s klienty při uzavření exkluzivní smlouvy
12
Co získají klienti při exkluzivní smlouvě? Vlastníkem zakázky je jeden makléř Smluvní vztahy, garance Jedna veřejná inzerce (jedna cena, shodné parametry, atd.) Nabízejí i spolupracující makléři (koordinovaně, eticky, …) Motivace všech zúčastněných
13
Místo pro neveřejné zakázky Hotely (ztráta klientely), mediálně známé osoby, strach obyvatel domu ze změny, atd. V uzavřeném systému M.L.S. jsou veškeré informace – fotky hotelu, cena k jednání, atd.
14
Kdo vidí moje obchody?....jen ti, které si vyberu!
15
Jak vidím provizi v M.L.S?
16
Obchodní případ Komplexní informace Fotky, detail, plánky Street view Kontakty Odeslání do emailu
17
Jak vyhledávat v nabídkách? dle adresy (obec, ulice,..) dle mapy (polygon)
18
Analýza trhu Informace: Souhrnné Rozpis nabídek Proklik na zdroj
19
Jaké získám další informace? Kolik podobných nemovitostí se aktuálně inzeruje v dané lokalitě Analýza trhu – průměrná cena, nejvyšší, nejnižší, inzerce v minulosti Párování poptávek a nabídek
20
Spolupráce makléřů Vůle spolupracovat Odpovědnost Aktivní přístup Etika a dodržování pravidel Specializace na určité oblasti, nemovitosti anebo klienty
21
Kdo se již registroval do M.L.S? Partneři 119 Makléři 516 Nabídky2 338 Provize pro vás 248 374 004 Kč
22
Vybraní partneři IMMO 2
23
Kolik stojí M.L.S? Přístup do systému 500,- Kč/měsíčně pro RK 250,- Kč/měsíčně pro individuálního makléře Neomezené množství zakázek
24
Vize a cíle IMMO 2 Síť partnerů, kteří chtějí spolupracovat a spolupracují (lokální, mezinárodní) Pomůcky a nástroje pro realitní makléře Výrazně přispět v ČR k profesionalizaci trhu s nemovitostmi
25
www.immo2.cz
26
Děkuji za pozornost Asim El AminStanislava Kabele ředitel IMMO2 s.r.o.manažerka IMMO2 s.r.o. elamin@immo2.czkabele@immo2.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.