Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
SEZNÁMENÍ s ČESKÝM TELECOMEM
ČESKÝ TELECOM, a.s. CS Přímý prodej Severní Morava 1.Máje 3, Ostrava- Mariánské Hory Ing.Radoslav Revenda Ing.René Bujnoch
2
ČESKÝ TELECOM, a.s. je největší poskytovatel telekomunikačních služeb v ČR nabízí nejširší portfolio telekomunikačních služeb v ČR má nejmodernější telekomunikační technologie nabízí nejvyšší kvalitu služeb -certifikát ISO 9001 provádí komplexní řešení „na klíč“ má největší geografickou dostupnost je konsolidovaný a finančně silný partner
3
Profil společnosti Zákazníci ČESKÝ TELECOM, a. s., provozuje téměř čtyři milióny telefonních stanic ve firmách i domácnostech v České republice. Prostřednictvím své dceřiné společnosti Eurotel Praha, spol. s r. o., se významně podílí také na trhu mobilních služeb. Zaměstnanci ČESKÝ TELECOM, a.s., zaměstnává více než lidí. Téměř polovina z nich je mladší 40 let a 16% má vysokoškolské vzdělání. Akcionáři Hlavním akcionářem společnosti ČESKÝ TELECOM, a.s., která měla k tržní kapitalizaci 78,3 mld. Kč, je Fond národního majetku České republiky (51,1 %). Hlavním partnerem společnosti je holandsko-švýcarské konsorcium TelSource s 27%. Podílníky TelSource N. V. jsou společnosti Swisscom a KPN Royal Dutch Telecom. Dalších 6,5% akcií ČESKÉHO TELECOMU, a. s., vlastní přímo KPN Royal Dutch Telecom. Investiční fondy a drobní akcionáři vlastní 15,4% akcií.
4
Profil služeb ČESKÝ TELECOM poskytuje kompletní nabídku rychlých a spolehlivých telekomunikačních služeb. Rozšiřujeme výběr, zvyšujeme dostupnost hlasových služeb na pevných linkách. Nabízíme našim zákazníkům špičkové internetové služby a bezplatný přístup na web a portál. Rozsáhlý soubor služeb euroISDN umožňuje přenos hlasu, dat a grafiky vysokou rychlostí. Nabízíme široké spektrum pokročilých řešení, včetně multimediálních služeb ATM a Mezinárodní Frame Relay. Prostřednictvím inteligentních sítí nové generace umožníme zákazníkům využívat konvergenci hlasových a datových služeb s větší možností výběru a jejich použití. Budovaná vysokorychlostní síť na bázi optických vláken umožňuje nabídnout kvalitní služby v oblasti paketových přenosů.
5
Profil služeb - služby BUSINESS
Hlasové služby - TOP cenové plány, Xcall Barevné linky , mezinárodní Zelená linka euroISDN detailní rozpis hovorů- e-účet Datové služby: ATM, FR, LL
6
Profil služeb - služby sítě internet a IP
QUICK INTERNET OnLine (DIAL - UP, WIRELESS, FIXED) WEB HOSTING SERVER HOSTING eStore,eAction IP VPN propojování sítí LAN přes internet, vzdálený přístup do privátních sítí LAN
7
Zákaznický orientovaný přístup
sekce pro významné zákazníky sekce pro podnikové zákazníky telefonní centrum služeb síť prodejen TELEPOINT a TELEPOINT Partner webové stránky ČTc - telefonní centrum služeb IOL webovské stránky IOL - informační portál QUICK-
8
Zákaznický orientovaný přístup
Sekce péče o významné klienty speciální oddělení pro potřeby nejvýznamnějších zákazníků ČESKÉHO TELECOMU jedno kontaktní místo, komplexní péče na všech úrovních Vaší organizační struktury (v rámci celé ČR i v mezinárodním měřítku)
9
Zákaznický orientovaný přístup
account manažer, obchodní konzultant pověřený zastupovat ČESKÝ TELECOM, a.s. konzultuje a řeší potřeby a přání zákazníků pomáhá nalézt optimální řešení telekomunikačních služeb významných zákazníků dostupný kdykoliv prostřednictvím mobilního telefonu nebo elektronické pošty
10
Zákaznický orientovaný přístup
Nejvýznamnější zákazníci na Severní Moravě: CZECH INTERNATIONAL, OKD, CHANCE, ROCKWOOL, GALENA, AUTOCONT, TCHAS, PHARMOS, ČESKÁ TELEVIZE, NOVÁ HUŤ, VÍTKOVICE, TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY, ENERGOAQUA, TATRA, DANZAS, UNION BANKA
11
Příklad komunikačního řešení
512 128 512 512 euroISDN30 euroISDN30
12
manažer prodeje 59 6684710, 602 563 215 Ing.René BUJNOCH
Ing.Radoslav REVENDA manažer prodeje , Ing.René BUJNOCH account manažer ,
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.