Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
2
Návrh designu obalů pro značku ETA 29.1.2008, PRESTIGE Management pro ETA
3
OBSAH PREZENTACE I. Aktuální situace II. Analýza pozice značky ETA III. Návrh kreativního řešení obalů IV. Další kroky
4
I. Aktuální situace
5
Společnost ETA s dlouhodobou tradicí výroby kvalitních produktů pro domácnost Na trhu již 65 let (výročí v září 2008) V nabídce 2 značkytradiční linie ETA luxusní linie ETA XR Cílová skupina ETA lidé s odkazem na tradici značky v českém a slovenském regionu důležitý aspekt – dobrý poměr výkon vs. cena ETA XRlidé orientovaní na luxusní zboží důraz na kvalitu zpracování a inovace I. Aktuální situace
6
Nová filozofie komunikace učinit z ETY „sexy“ značku akvizice nové cílové skupiny mladá generace 15 – 35 let první kroky v rámci nové strategie zavedení řady ETA XR nový přístup k výběru komunikačních nástrojů (TV vzkazy, cross-promotion Perla, Pilsner Urquell...) I. Aktuální situace
7
jeden z důležitých komunikačních nástrojů Design obalů na produkty pro řady nařádí ETA Tools a ETA XR design vyřešen ostatní produktové řady nesourodý design mnoho podob z různých období nejednotná komunikace značky ETA nejasná identifikace zn. ETA v místě prodeje I. Aktuální situace Produktové obaly
8
Ukázka obalů používaných v současnosti I. Aktuální situace Produktová řada ETA XR Produktové obaly
9
Ukázka obalů používaných v současnosti I. Aktuální situace ETA – kategorie vaření Produktové obaly
10
Ukázka obalů používaných v současnosti I. Aktuální situace ETA – kategorie péče o tělo Produktové obaly
11
Ukázka obalů používaných v současnosti I. Aktuální situace ETA – kategorie úklid Produktové obaly
12
jeden z důležitých komunikačních nástrojů CÍL využít naplno potenciál obalů podpořit image značky zařadit obal mezi nástroje určené ke komunikaci se zákazníkem (podprahové vnímání) I. Aktuální situace Produktové obaly
13
II. Analýza pozice značky ETA
14
celkové omlazení značky („sexy“ ETA) získání zákazníků v rámci mladé generace redesign dle požadavků nové cílové skupiny hrozba ztráty dosavadní klíčové skupiny zákazníků II. Analýza pozice značky ETA Pozice značky ETA
15
NUTNOST NALÉZT ŘEŠENÍ ZAHRNUJÍCÍ ZACHOVÁNÍ DOSAVADNÍ CÍLOVÉ SKUPINY Jak omladit značku ETA bez ztráty věrnosti současných zákazníků? II. Analýza pozice značky ETA Pozice značky ETA
16
III. Návrh obalů
17
Nové kreativní řešení obalů Koncept A„VZDUŠNÝ“ sjednocení vzhledu obalů propojení loga se zbytkem layoutu díky použití oblých tvarů kopírujících tvar loga odlehčení celkové podoby obalu III. Návrh strategie komunikace ETA
18
Nové kreativní řešení obalů Koncept A „VZDUŠNÝ“ III. Návrh strategie komunikace ETA
19
Nové kreativní řešení obalů Koncept B„KARBON“ sofistikované řešení skrytého sdělení karbon = kvalita, odolnost, trvanlivost sjednocení vzhledu obalů propojení loga se zbytkem layoutu díky použití oblých tvarů kopírujících tvar loga odlehčení celkové podoby obalu ve zvláštních případech využití dekoračních motivů produktu III. Návrh strategie komunikace ETA
20
III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept B „KARBON“ ETA
21
III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept B „KARBON“ ETA
22
III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept B „KARBON“ ETA
23
III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept B „KARBON“ ETA
24
III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept B „KARBON“ ETA
25
Nové kreativní řešení obalů Koncept „BAREVNÁ ETA“ na rozhraní mezi tradiční a mladou skupinou podpoření chuti vzít krabici s produktem do ruky (barvy) sjednocení vzhledu obalů významné zviditelnění značky v místě prodeje odlehčení celkové podoby obalu rozdělení kategorií dle grafický detailů spojených s činností, ke které je daný produkt určen III. Návrh strategie komunikace ETA
26
III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept „BAREVNÁ ETA“ ETA
27
III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept „BAREVNÁ ETA“ ETA
28
III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept „BAREVNÁ ETA“ ETA
29
III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept „BAREVNÁ ETA“ ETA
30
III. Návrh strategie komunikace Nové kreativní řešení obalů Koncept „BAREVNÁ ETA“ ETA
31
IV. Další kroky
32
1. prezentace v sídle klienta 2. vyjádření klienta k designu obalů ze strany klienta 3. specifikace množstevních nároků na adaptaci vybraného návrhu na další produkty 4. příprava cenové nabídky 5. rozhodnutí klienta o spolupráci 6. dle vyjádření klienta návrh podrobného harmonogramu dalších kroků IV. Další kroky Jaký bude další postup?
33
DĚKUJEME ZA POZORNOST!
34
Autorská práva Všechny textové i obrazové produkty agentury PRESTIGE Management, jež vznikají v rámci komunikace poptávka - nabídka mezi agenturou a klientem, a to před oficiálním uzavřením kontraktu i po jeho uzavření (studie, ideové návrhy, scénáře, prezentace, grafické návrhy apod.), jsou až do termínu odevzdání hotové zakázky klientovi duševním vlastnictvím agentury. Jsou publikovány na neveřejném serveru, resp. pouze před pověřenými zástupci klienta a plně podléhají autorskému právu. Duševním vlastnictvím agentury jsou rovněž ty produkty navrhované klientovi, k jejichž realizaci agenturou nedošlo, a klient je posléze realizoval na základě agenturního návrhu sám nebo za pomoci třetí strany. PRESTIGE Management, spol. s r. o.
35
KONTAKT PRESTIGE Management, spol. s r.o. Michaela Lacinová Zenklova 143Nám. Dr. E. Beneše 13/5 180 00 Praha 8460 01 Liberec 1 Tel.: 283 841 697Tel.: 485 100 097 Fax: 283 841 698Fax: 485 109 210 Email: michaela.lacinova@prestigemanagement.cz www.prestigemanagement.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.