Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Nezisková reklama, co funguje
2
Jak funguje reklama? 456 teorií
3
Modely komunikace racionálníiracionální
4
AIDA
5
Mark Earls Herd
6
Ekonomická rozhodnutí lidí/spotřebitelů Iracionální mysl Behaviorální ekonomie
7
Nevědomí ovlivňuje vědomí Status quo bias Jsme víc komfortní se známým než s novým Loss aversion Možnost ztráty je 2x silnější než možnost zisku Immediacy Okamžité zisky a ztráty jsou silnější než odložené Framing Záleží na rámci, do kterého je to zasazeno
8
Resistence ke změně Jsme v pohodě se známými nedostatky a máme rádi známé přednosti Děsí nás nedostatky neznámého a jeho přednosti máme tendenci umenšovat
9
D × V × F > R D = dissatisfaction (nespokojenost se současným) V = vize alternativy F = first easy steps
10
Příklad: FRANK – Pablo
11
Pětibodový rámec
13
Příklad: Re-learn anything
14
Příklad: FSFA – Fire Escape
15
Příklad je za 1000 slov
16
Příklad: Smoking plant
17
Příklad: Transport for London
18
Příklad: British Heart Foundation
19
Příklad: Church of Sweden
20
Překvapovat, bavit
21
Support Scent
22
Getyourbuttseen.ca
23
Dirty water
24
Reklama je spíše proces než událost
25
Embrace life
26
Děkuji za pozornost Poslední slajd
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.