Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Angličtina pro nadané žáky Na ZŠ nám. Curieových PhDr. M. Vučková
2
Angličtina 1. tř. Žáci byli rozdeleni pomocí rozřazovacího poslechového obrázkového testu do tří skupin. Nejpokročilejší skupina (má největší zkušenost s angličtinou) pracuje formou obohacení i akcelerace. V tematickém plánu, platném obecně pro všechny 3 skupiny, je zvýrazněná červeně. Audio-orální kurz bez použití učebnic 1. Při výuce využívat hry, písničky, básničky a pohyb (melodie a rýmy zvyšují zapamatovatelnost) 2. Rozpoznávací cvičení na poslech, opakování a nácvik správné výslovnosti - propojení manuálních aktivit (kreslení, malování, využití kartiček s obrázky) s prací na tabuli Smartboard - kreslící diktáty, čtení podle obrázků 3. Často m ě nit činnosti, d ě ti maj í kr á tkou dobu soustřed ě n í, jejich pozornost brzy opad á : - zařadit hru - pohyb ve tříd ě, - předvád ě n í činností - zp ě v a tanec - aktivity na školním dvorku 4. Hodnocení - pozitivní, povzbudit pochvalou Čtení: skupina začátečníků- zatím nerozvíjet dovednost čtení systematicky, ale nebránit d ě tem v rozezn á v á n í tišt ě n ý ch slov (vazba obrázek-slovo) ND - systematicky rozvíjíme čtecí dovednost pomocí flashcards Letterland + Reading Together Psaní: - navázat na vjemy a procvičování pravopisu v 1. tříd ě - sledovat dovednost psaní u jednotlivců, podpořit její rozvoj ND - rozvíjet psaní v anglickém jazyce - Alphabet Book + PL + Komunikativní hry na interakci + práce na PC - software: Lesten and Learn English D ě ti se naučí celkem asi 20 písniček Učitel bude vytvářet vlastní učební pomůcky pro každou skupinu podle svých potřeb.
3
UKÁZKY PRACOVNÍCH LISTŮ S HODNOCENÍM OBTÍŽNOSTI
6
Komunikativní hry na interakci Postman Listen and Colour Have you got... Tomy Thumb (fingers) The Donkey´s Tail (procvič. pravolevé orientace) Memory Games (Pexesa) zdroje: Primary Communication Box, Speaking and listening activities for young learners (Cambridge) Začínáme mluvit anglicky (H. Tróglová), Fraus Angličtina pro malé školáky - uč. pro žáky 2.a 3. ročníku (Zahálková), SPN Angličtina plná her (Hanšpachová, Řandová), Portál
7
Využití nových technologií pro práci s nadanými d ě tmi: - Interaktivní tabule SmartBoard (užitečné odkazy): -Počítačová učebna a využití interaktivního softwaru firmy Vektor "Listen and Learn English" - Starters -Program Jazyky bez bariér (JBB) -Video nahrávky http://www.esl-images.com/index.asp http://www.veskole.cz http://www.nessie.cz/html/index.php?s1=1&s2=11 http://www.vektor.cz http://www.jazyky-bez-barier.cz Red and Yellow.mpg http://www.uptoten.com/
8
Listen to the song and order the stars: Red and Yellow.mpg http://www.nessie.cz/html/index.php?s1=1&s2=11
9
Čtení: Reading Together (D ě ti sed í na koberci okolo učitele, který čte.) D ě ti si pozd ě ji budou půjčovat knížky domů a budou je číst samostatn ě. Postupný přechod na Graded Reading.
10
Čtení Nácvik čtení jednotlivých písmen
11
Procvičování čtení doma
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.