Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Jihlava 24.dubna 2012 Ing. Radka ŽÁKOVÁ 5. Public Relations
2
Cyklostezky --> Marketing --> Více cyklistů
Zboží --> Marketing --> Zisk Cyklostezky --> Marketing --> Více cyklistů
3
Cílové skupiny: Politici (starostové, primátoři, poslanci úředníci
NNO (cyklokluby atp.) Odborníci (urbanisté, dopravní projektanti)
4
Nástroje přímé: Nástroje nepřímé: Internetové stránky Tiskové zprávy
Vlastní tištěná média / noviny Newslettery Facebook Kampaně Nástroje nepřímé: Tiskové zprávy Tiskové konference
5
Nástroje Cyklostrategie
Internové stránky Newslettery Tiskové konference Tiskové zprávy
6
Nástroje pro města Internové stránky Vlastní noviny Tiskové zprávy
Newslettery Facebook Kampaně Tiskové zprávy Tiskové konference Akce (otevírání stezek, vyjížďky po stezkách)
7
Role NNO ve městech Kampaně (formou grantů)
Podpora výuky udržitelné dopravy v reálných podmínkách (školy) Besedy / kulaté stoly
8
Vlastní příklad Politici a úřednící na cykloakcích Do úřadu na kole
Osobnosti na kolech – je to „in“
9
Zpětná vazba Cyklomejl Sčítače na frekventovaných místech Facebook
10
Mnichov cyklostránky routeplanner film akce cyklofestival Facebook
11
Charakter kampaně za větší podíl cyklistů v Mnichově
Kampaň má za cíl změnit chování a pohled lidí na cestování na kole. Změna chování lidí nastane jen tehdy, jestliže pro ně vyžadované chování (více jízd na kole, ohleduplné chování v dopravě) představuje určitou hodnotu. Proto musí kampaň s mottem „Společné místo pro všechny" splňovat následující tři kritéria: 1) Být vnímána: Má cyklodopravu jako systém učinit lépe viditelnou a vnímatelnou než dosud. K tomu patří nejen jízda na kole, jízdní kola, cyklostezky, cykloparkoviště, dopravní předpisy, nadřízené systémy, nabídky informací atd. ale i z toho vyplývající témata, jako např. téma bezpečnosti v dopravě. 2) Zlepšit identifikaci: Kampaň by chtěla zlepšit identifikaci Mnichovanek a Mnichovanů s ježděním na kole v Mnichově. Ježdění na kole a Mnichov mají být neoddělitelně spojeny. Lidé by měli sami sebe chápat jako součást dopravní kultury v Mnichově. 3) Umožnit participaci: Mnichovanky a Mnichované mají být podníceni k tomu, aby se zapojili. Každý jednotlivec dostává možnost sám sebe aktivně vložit, spolupůsobit při uskutečňování kampaně a tím zaujmout tvůrčí roli
12
tisková mluvčí národního cyklokoordinátora
Děkuji za pozornost Ing. Radka ŽÁKOVÁ tisková mluvčí národního cyklokoordinátora 777 093 290, ,
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.