Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilDalibor Bartoš
1
Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno 16. - 17.9.2010 Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o.
2
Cesta ke zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků vede přes orientaci na maximální plnění potřeb zákazníků prostřednictvím zvyšování kvality a flexibility poskytovaných služeb Tyto procesy však také přináší riziko zvýšených nákladů a potřebu efektivní alokace a řízení a zdrojů Informační systém SAP Business One nabízí prostředky pro efektivní řízení malých a středních podniků včetně plně integrovaného CRM Použití moderních metod vizualizace a možností integrace s aplikacemi jako jsou například Google Maps nebo Google Earth výrazně zjednodušuje a zefektivňuje práci servisního dispečinku a řízení sítě servisních techniků
3
SAP Business One Komplexní ERP pro malé a střední firmy Vytvořen specielně pro malé a střední firmy Plně integrované řešení včetně CRM Intuitivní ovládání Flexibilita a snadné přizpůsobení Jasně definované náklady na vlastnictví Potenciál rychlého zhodnocení investice Vysoká míra ochrany investice
4
SAP Business One > 1 175 partnerských firem > 550 řešení 9,100 5,300 13,000 27 000+ 2004 2006 2005 > 1 965 referenčních zákazníků 2010 2,200 17,800 2007 40 verzí pro jednotlivé země
5
Ukázka řešení Nové uživatelské rozhraní SAP Business One Personalized Workplace Servisní dispečink Versino Service Factory Efektivní řízení servisu s využitím Google Earth a Google Maps On-line rozhraní pro servisní techniky Versino Field Service Portal Podpora komunikace a řízení servisních techniků
7
SAP Business One Personalized Workplace Nové uživatelské rozhraní SAP Business One Osobní kokpit Dashboardy Powersearch Drag&Relate
8
Efektivní řízení servisu s využitím Google Earth a Google Maps Servisní dispečink Versino Service Factory Vytvoření regionů a přiřazení techniků s podporou Google Earth a Google Maps Příjem požadavku na servis Automatické dohledání technika na základě kvalifikace, přiděleného regionu a dostupnosti Ověření kapacity a dostupnosti a technika Zaplánování servisního případu Předání servisního případu technikovi
9
Podpora komunikace a řízení servisních techniků Versino Field Service Portal Příjem zprávy o přidělení servisního případu Kontrola servisního případu Zobrazení místa a trasy přiděleného servisního případu prostřednictvím Google Maps Objednání náhradního dílů Potvrzení o provedení opravy
10
Servery IBM System x™ IBM BladeCenter® S Storage a páskové mechaniky IBM System Storage™ 3500 IBM System Storage™ TS2900/3100 Tape Library Zálohování a archivace dat IBM Tivoli Continuous Data Protection IBM Tivoli Storage Manager FastBack IBM Tivoli Storage Manager IBM – komplexní platforma pro SAP® Business One
11
Versino CZ, s.r.o. Přední dodavatel podnikových řešení pro malé a střední firmy na platformě informačního systému SAP® Business One v České republice a na Slovensku Vlastní oborová řešení a moduly Versino Solution Factory™ pro SAP® Business One Zakázková výroba Distribuce Služby Dodavatel BI řešení pro malé a střední firmy na platformě SAP® BusinessObjects
12
Kontakty www.versino.czwww.versino.cz, sales@versino.czsales@versino.cz Linked-in: www.linkedin.com/companies/versinowww.linkedin.com/companies/versino Linked-in Groups: Versino Solution Factory Twitter: twitter.com/versino_cztwitter.com/versino_cz Facebook: Versino Solution Factory, SAP Business One YouTube: www.youtube.com/user/VERSINOCZwww.youtube.com/user/VERSINOCZ
13
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.