Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Portál veřejné správy Tisková konference 28. března 2006.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Portál veřejné správy Tisková konference 28. března 2006."— Transkript prezentace:

1 Portál veřejné správy Tisková konference 28. března 2006

2 2 Role v projektu Ministerstvo informatiky ČR –koncepce –legislativa –finance ČESKÝ TELECOM –poskytovatel infrastruktury –integrace služeb ostatních dodavatelů –ústřední role v projektu z pohledu smluvních vztahů

3 3 Stav před Portálem ? Před Portálem existovaly oddělené aplikace, které nebyly navzájem propojeny. Cílem e-Governmentu je: - sjednotit a přiblížit VS občanovi a podnikatelům. - zefektivnit VS.

4 4 Realita Zákony: 365/2000 Sb. 106/1999 Sb. o doručování o sdílení dat PVS Info část Podání ? ? Informace: PVS Info Podání: PVS Tran Helpdesk: 800 202 122 helpdesk@portal.gov.cz Spolupráce: ČSSZ, ČSÚ FÚ, GŘC, MPO ČÚZK, MŽP

5 5 Vize Portál je pro nás nástrojem pro realizaci vize e-Governmentu ? :“odp.“ Marketing a propagace - na Seznamu - na Centrum - TV Nova - HC Slavia - odborný tisk ?

6 6 Podpora PVS inzerát HC Slavia Praha

7 7 Vyvíjíme naše služby směrem ke kompletním a integrovaným řešením

8 8 Pohlížíme na e-government jako na jeden celek …

9 9 Co jedinečného nabízí ČESKÝ TELECOM pro státní správu a veřejnou správu v České republice? Portál veřejné správy. NEW!!! - Podpora vysokorychlostního připojení k internetu pro školy a knihovny  Investice do vybudovaní dalších cca 700 lokalit zprovozněných k říjnu 2006. GovNet – spolehlivá a bezpečná propojovací sít veřejné správy. CPU – centrální helpdesk 24x7 pro subjekty veřejné správy. Informační kiosky pro úřady práce. Linka tísňového volání TCTV 112. Centrade – tržiště státní správy. Využívání zkušeností spol. Telefónica při čerpání finančních zdrojů z EU.

10 10 E-Government je digitální veřejná správa využívající informační a komunikační technologie

11 11 Informační část portálu Realizované projekty v roce 2006 Agendy úřadů –propojení aplikací „Adresář úřadů“ s „Životními situacemi“ Rozšíření mapových služeb –zveřejňovány celoplošné mapy a tematické mapové vrstvy s popisy E-learning –vzdělávací elektronické kurzy pro veřejnost zaměřené na práci s počítačem a internetem Evidence elektronických podatelen, úředních desek a služeb

12 12 Transakční část portálu Realizované projekty v 2006 ČSSZ - OSVČ – elektronicky přehled o příjmech a výdajích MF ČR – Daně – elektronické podávání daní GŘC – Intrastat – výkazy import a export MD ČR - eTesty – elektronické testování žadatelů o řidičské oprávnění MI ČR - eFakturace – umožňující nahrazení zasílání tištěných faktur MI ČR - Tedex – elektronická výměna dokumentů mezi subjekty veřejné správy a subjekty, které jsou pod zákonnou informační povinností (banky a další finanční instituce)

13 13

14 14 Transakční část portálu Poskytování elektronických služeb veřejné správy. Výměna dat mezi občany organizacemi a veřejnou správou. Výměna dat mezi orgány veřejné správy navzájem.

15 15 Transakční část portálu

16 16 Infrastruktura Základní vlastnosti –bezpečnost –dostupnost –redundance –dohled 24 x 7 Hostingové centrum Nagano –jsou zde umístěny všechny části Portálu veřejné správy Síť GovNet –komunikační infrastruktura tvořená síťovými prvky a servery, které umožňují efektivní komunikaci jak mezi subjekty připojenými k páteřní síti MPLS, tak se subjekty z internetu

17 17 PVS - statistiky Pozn.: dle mezinárodních standardů IFABC Web Standards Committee

18 18 PVS - statistiky Pozn.: dle mezinárodních standardů IFABC Web Standards Committee

19 19 Statistiky portálu ( leden 04 - únor 06 ) Zdroj: ČESKÝ TELECOM a MIČR

20 20 Statistiky portálu ( leden 04 - únor 06 ) Zdroj: ČESKÝ TELECOM a MIČR

21 21 Centrální podpora uživatelů Zprostředkování obchodních požadavků. Podpora uživatelského prostředí (navigace, know-how). Plná dostupnost. Prokazatelná registrace dotazů a servisních požadavků. Průměrná odezva 10s/30 min. (telefon/e-mail) 4000 zodpovězených dotazů a vyřešených servisních požadavků měsíčně. Odpovědnost za řešení dotazů a obnova služeb. Bezplatná linka 800 202 122.

22 22 Další rozvoj Rozvoj stávajících služeb transakční části, využívání zaručeného elektronického podpisu. Propojení s mobilními technologiemi. Zvýšení komunikace s příslušnými resorty veřejné správy, převedení do elektronické podoby další agendy. Mediální prezentace výsledků mezi resorty.

23 23 Děkujeme za pozornost Prostor pro dotazy portal.gov.cz 800 202 122


Stáhnout ppt "Portál veřejné správy Tisková konference 28. března 2006."

Podobné prezentace


Reklamy Google