Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Portál veřejné správy Tisková konference 28. března 2006
2
2 Role v projektu Ministerstvo informatiky ČR –koncepce –legislativa –finance ČESKÝ TELECOM –poskytovatel infrastruktury –integrace služeb ostatních dodavatelů –ústřední role v projektu z pohledu smluvních vztahů
3
3 Stav před Portálem ? Před Portálem existovaly oddělené aplikace, které nebyly navzájem propojeny. Cílem e-Governmentu je: - sjednotit a přiblížit VS občanovi a podnikatelům. - zefektivnit VS.
4
4 Realita Zákony: 365/2000 Sb. 106/1999 Sb. o doručování o sdílení dat PVS Info část Podání ? ? Informace: PVS Info Podání: PVS Tran Helpdesk: 800 202 122 helpdesk@portal.gov.cz Spolupráce: ČSSZ, ČSÚ FÚ, GŘC, MPO ČÚZK, MŽP
5
5 Vize Portál je pro nás nástrojem pro realizaci vize e-Governmentu ? :“odp.“ Marketing a propagace - na Seznamu - na Centrum - TV Nova - HC Slavia - odborný tisk ?
6
6 Podpora PVS inzerát HC Slavia Praha
7
7 Vyvíjíme naše služby směrem ke kompletním a integrovaným řešením
8
8 Pohlížíme na e-government jako na jeden celek …
9
9 Co jedinečného nabízí ČESKÝ TELECOM pro státní správu a veřejnou správu v České republice? Portál veřejné správy. NEW!!! - Podpora vysokorychlostního připojení k internetu pro školy a knihovny Investice do vybudovaní dalších cca 700 lokalit zprovozněných k říjnu 2006. GovNet – spolehlivá a bezpečná propojovací sít veřejné správy. CPU – centrální helpdesk 24x7 pro subjekty veřejné správy. Informační kiosky pro úřady práce. Linka tísňového volání TCTV 112. Centrade – tržiště státní správy. Využívání zkušeností spol. Telefónica při čerpání finančních zdrojů z EU.
10
10 E-Government je digitální veřejná správa využívající informační a komunikační technologie
11
11 Informační část portálu Realizované projekty v roce 2006 Agendy úřadů –propojení aplikací „Adresář úřadů“ s „Životními situacemi“ Rozšíření mapových služeb –zveřejňovány celoplošné mapy a tematické mapové vrstvy s popisy E-learning –vzdělávací elektronické kurzy pro veřejnost zaměřené na práci s počítačem a internetem Evidence elektronických podatelen, úředních desek a služeb
12
12 Transakční část portálu Realizované projekty v 2006 ČSSZ - OSVČ – elektronicky přehled o příjmech a výdajích MF ČR – Daně – elektronické podávání daní GŘC – Intrastat – výkazy import a export MD ČR - eTesty – elektronické testování žadatelů o řidičské oprávnění MI ČR - eFakturace – umožňující nahrazení zasílání tištěných faktur MI ČR - Tedex – elektronická výměna dokumentů mezi subjekty veřejné správy a subjekty, které jsou pod zákonnou informační povinností (banky a další finanční instituce)
13
13
14
14 Transakční část portálu Poskytování elektronických služeb veřejné správy. Výměna dat mezi občany organizacemi a veřejnou správou. Výměna dat mezi orgány veřejné správy navzájem.
15
15 Transakční část portálu
16
16 Infrastruktura Základní vlastnosti –bezpečnost –dostupnost –redundance –dohled 24 x 7 Hostingové centrum Nagano –jsou zde umístěny všechny části Portálu veřejné správy Síť GovNet –komunikační infrastruktura tvořená síťovými prvky a servery, které umožňují efektivní komunikaci jak mezi subjekty připojenými k páteřní síti MPLS, tak se subjekty z internetu
17
17 PVS - statistiky Pozn.: dle mezinárodních standardů IFABC Web Standards Committee
18
18 PVS - statistiky Pozn.: dle mezinárodních standardů IFABC Web Standards Committee
19
19 Statistiky portálu ( leden 04 - únor 06 ) Zdroj: ČESKÝ TELECOM a MIČR
20
20 Statistiky portálu ( leden 04 - únor 06 ) Zdroj: ČESKÝ TELECOM a MIČR
21
21 Centrální podpora uživatelů Zprostředkování obchodních požadavků. Podpora uživatelského prostředí (navigace, know-how). Plná dostupnost. Prokazatelná registrace dotazů a servisních požadavků. Průměrná odezva 10s/30 min. (telefon/e-mail) 4000 zodpovězených dotazů a vyřešených servisních požadavků měsíčně. Odpovědnost za řešení dotazů a obnova služeb. Bezplatná linka 800 202 122.
22
22 Další rozvoj Rozvoj stávajících služeb transakční části, využívání zaručeného elektronického podpisu. Propojení s mobilními technologiemi. Zvýšení komunikace s příslušnými resorty veřejné správy, převedení do elektronické podoby další agendy. Mediální prezentace výsledků mezi resorty.
23
23 Děkujeme za pozornost Prostor pro dotazy portal.gov.cz 800 202 122
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.