Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
JAK VNÍMÁME TALENT MANAGEMENT HAYS CZECH REPUBLIC
MODERNÍ TRENDY V TALENT MANAGEMENTU Petr Vidmar, Eva Kramešová
2
PŘEDSTAVENÍ HAYS Presenter's name & Date users: Go View Header & Footer to edit text / 2007 users: Go Insert Header & Footer to edit text 2 2
3
HAYS CELOSVĚTOVĚ Continental Europe & Rest of the World UK & Ireland Asia Pacific 3 regiony 33 zemí 256 kanceláří 4.900 konzultantů 60,000 Umístěných kandidátů v roce 2011
4
HAYS CEE Založena v roce 2008, 12 kanceláří, více než 200 konzultantů
Více než kvalifikovaných kandidátů v regionální databázi, napříč specializacemi 10 specializovaných divizí – expertních center Regionální a lokální sdílení informací, zkušeností a know-how Služby v oblasti recruitmentu, dočasného přidělení, outplacementu a HR marketingu
5
VÝBĚR TĚCH NEJLEPŠÍCH NA TRHU
JAK ZÍSKAT TALENTY VÝBĚR TĚCH NEJLEPŠÍCH NA TRHU Presenter's name & Date users: Go View Header & Footer to edit text / 2007 users: Go Insert Header & Footer to edit text 5
6
VÁLKA O TALENTY (McKinsey & Co, 1997)
7
SITUACE NA TRHU 2010 – 2012 – REGISTROVANÉ POZICE HAYS
8
STRUKTURA TALENTŮ NA TRHU
AKTIVNÍ Registrováni u více agentur Profil na portálech Nezaměstnaní / ve výpovědi / nespokojeni na stávajícím místě Aktivně obesílají společnosti / reagují PASIVNÍ Většinou spolupracují s personální agenturou Hledají příležitost Vybíraví Zaměstnaní NEAKTIVNÍ Spokojení na stávající pozici Potřebují aktivně oslovit Otevřeni výzvám a specifickým pozicím
10
MOTIVACE KE ZMĚNĚ – OCEŇOVANÉ BENEFITY
Data vychází z průzkumu mezi ICT specialisty realizovaného v roce Odpovědělo 492 respondentů.
11
MOTIVACE KE ZMĚNĚ - REALITA
12
HR MARKETING TVÁŘ SPOLEČNOSTI 12
Presenter's name & Date users: Go View Header & Footer to edit text / 2007 users: Go Insert Header & Footer to edit text 12 12
13
OVLIVNĚNÍ VNÍMÁNÍ SPOLEČNOSTI
Obecné Soused a zaměstnavatel Produkty a služby Stereotypy Nábor Inzerce a propagace Způsob výběrového řízení Délka výběrového řízení Komunikace
14
HR MARKETING – VÍC NEŽ INZERCE
Externí Prodej společnosti jako zaměstnavatele Zacílení na konkrétní profese Motivace a jedinečné prodejní argumenty (USP) Jobs.cz proti zbytku světa Interní Talent management Cíle, vize Komunikace
16
KRITICKÉ BODY NÁBORU TALENTŮ 16
Presenter's name & Date users: Go View Header & Footer to edit text / 2007 users: Go Insert Header & Footer to edit text 16 16
17
JAK mohu talent motivovat PROČ a KDY ho potřebuji
OČEKÁVÁNÍ A REALITA KOHO hledám JAK mohu talent motivovat PROČ a KDY ho potřebuji CO se stane, pokud kandidáta včas nenajdu
18
FAKTOR ČASU 2010 – 2012 doba výběrového řízení se prodloužila téměř na dvojnásobek Nejčastější důvody Koordinace liniových manažerů Více kol výběrových řízení Čekání na ideál Důvody odstoupení kandidátů z VŘ Stávající zaměstnavatel Více výběrových řízení Ztráta motivace
19
IT INFRASTRUKTURA Profily na jednom místě Efektivní vyhledávání
Propojení s externími zdroji Minimalizace ztráty dat Efektivní vyhledávání Pozice a kompetence Systém ukládání a zpětné dohledávání Dokumenty Číselníky Komunikace Externí dodavatelé HR a linioví manažeři Kandidáti Technika proti člověku
20
JAK PRACOVAT S TALENTY ČÍM JE ZAUJMOUT 20
Presenter's name & Date users: Go View Header & Footer to edit text / 2007 users: Go Insert Header & Footer to edit text 20 20
21
ROZVOJ ZAMĚSTNANCŮ - OBECNĚ
Adaptační program Skupinové vzdělávání On-line kurzy Individuální plán Koučování, mentoring (interní, externí) Zvyšování kvalifikace Zdokonalování technických dovedností Development centra Manažerské vzdělávání 21
22
VÝBĚR TĚCH NEJLEPŠÍCH V HAYS CEE
JAK ZÍSKAT TALENTY VÝBĚR TĚCH NEJLEPŠÍCH V HAYS CEE Presenter's name & Date users: Go View Header & Footer to edit text / 2007 users: Go Insert Header & Footer to edit text 22 22
23
POSTUP PŘI VÝBĚRU TALENTŮ
Sjednotit a kalibrovat hodnotící rozhovory v regionu Prezentovat záměr firmy a podmínky Talent programu Jasně definovat „Kdo je TALENT“ Nastavit transparentní kritéria pro výběr talentů Propojit program s hodnotami firmy, vizí… Navázat na výsledky hodnotících rozhovorů / pracovní chování Účast managementu → důraz na atraktivitu programu Akreditace / veřejné vyhlášení 23
24
CYKLUS HODNOCENÍ 24
25
JAK JSME VYTVÁŘELI “CIA“
HAYS CEE PLÁN TALENT PROGRAMU JAK JSME VYTVÁŘELI “CIA“ Presenter's name & Date users: Go View Header & Footer to edit text / 2007 users: Go Insert Header & Footer to edit text 25 25
26
„HIGH POTENTIAL” – TALENT MANAGEMENT PROGRAM CEE REGIONU
CO ZNAMENÁ “CIA“? CONSTANT IMPROVEMENT ACADEMY CHAMPIONS IMPROVEMENT ACADEMY C I A „HIGH POTENTIAL” – TALENT MANAGEMENT PROGRAM CEE REGIONU
27
PODMÍNKY NOMINACE Délka pracovního poměru – min.2roky
„Outstanding” kategorie hodnocení Vynikající úroveň péče o zákazníky Pracovní chování v souladu s hodnotami firmy Dosahování definovaných cílů Přidaná hodnota – fungování v týmu, „něco navíc“ Nominace přímým nadřízeným nebo jiným senior manažerem 27
28
POHLED NA CIA AGENTY
29
CIA PROGRAM Day 1 Training Day (v návaznosti na analýzu vzdělávacích potřeb) Day 2 Supervision day (best practice, skupinové koučování, kreativní techniky sdílení) Day 3 Project day (stínování managementu, nové podněty, návrhy řešení, prezentace vedení firmy) 29
30
OTÁZKY
31
DĚKUJEME
32
KONTAKTY HAYS Recruiting experts worldwide Eva Kramešová
Training & Development Manager CEE T: +420 225 E: Petr Vidmar Business Unit Manager - Technology T: +420 225 E: HAYS Recruiting experts worldwide Praha: Bredovský dvůr, Olivova 4/2096, Praha 1, , Brno: Moravské náměstí 3, Brno, , 32
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.